МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

де був Рай

02/20/2009 | eletricity
Здавалося б простеньке запитання, бери відкривай Бблію і усе побачиш.
Тож відкриваємо ще раз.

І насадив Господь Бог рай ув Едені на сході, і там осадив людину, що її Він створив.
І зростив Господь Бог із землі кожне дерево, принадне на вигляд і на їжу смачне, і дерево життя посеред раю, і дерево Пізнання добра і зла. (Буття 2:8,9)


Тож на сотвореній Богом землі Бог насадив сад, як бачимо плодовими деревами і цей сад названий Раєм.

Рай це ще не просто місце для спочинку, у раю людина повинна порати і доглядати Бога, Котрий перебуває у серці людини (адже переступ ще не вчинений).

І взяв Господь Бог людину, і в еденському раї вмістив був її, щоб порала його та його доглядала. І наказав Господь Бог Адамові, кажучи: Із кожного дерева в Раю ти можеш їсти.
Але з дерева знання добра й зла не їж від нього, бо в день їди твоєї від нього ти напевно помреш!(Буття 2:15-17)


Бог не забороняє людині багатьох плодів, але лиш одного "плоду знання" не дозволяє, що очевидно протиставлене дозволеним "плодам віри", вкусивши котрих, людина змогла б повністю утвердитись своїм серцем у Бозі, сама ставши Ним.

Але не вийшло .. Втрутився той, що ззовні Зовнішньому й віддала перевагу людина, відлучившись від ТОГО, ЩО у серці.
Тож прикрившись зовнішнім, себто шкіряними одежами, людина почимчикувала з раю на грішну землю.
І зробив Господь Бог Адамові та жінці його одежу шкуряну і зодягнув їх. (Буття 3:21)

Грішною, звичайно ж земля не була сотворена. Непослух людини такою її вчинив.

І до Адама сказав Він: За те, що ти послухав голосу жінки своєї та їв з того дерева, що Я наказав був тобі, говорячи: Від нього не їж, проклята через тебе земля!(Буття 3:і7)

У цьому проклятті земля знаходиться й по сей день. Тільки зміна духу людського здатна оновити й заново відродити землю.
Оновлена земля, -- уже не грішна земля. Її бачив Іван Богослов. перебуваючи у Дусі Господньому:

І бачив я небо нове й нову землю, перше бо небо та перша земля проминули, і моря вже не було.
І я, Іван, бачив місто святе, Новий Єрусалим, що сходив із неба від Бога, що був приготований, як невіста, прикрашена для чоловіка свого. (Об'явлення 21: 1,2)


Тож відповідь на запитання Де був Рай
НЕ НА ГРІШНІЙ ЗЕМЛІ.

Відповіді

  • 2009.02.21 | Георгій

    Re: де був Рай

    eletricity пише:
    > Бог не забороняє людині багатьох плодів, але лиш одного "плоду знання" не дозволяє, що очевидно протиставлене дозволеним "плодам віри", вкусивши котрих, людина змогла б повністю утвердитись своїм серцем у Бозі, сама ставши Ним.
    (ГП) Отці нe так пояснюють "дeрeво пізнання добра і зла." Знання нe протиставляється вірі. Вірі і знанню протиставляються нeдбалість і нeпослух.

    "Кто же потерпит тех, которые хотят утверждать, что человек получил познание добра и зла после вкушения от древа, тогда как он и до вкушения был исполнен такой мудрости, и сверх мудрости удостоился еще благодати пророческой? И как можно согласить с разумом то, что козы и овцы, и все безсловесныя знают, какая трава годна им в пищу, какая вредна, от каких нужно особенно воздерживаться, и к каким обращаться, а человек - разумное животное, не знал, что - добро и что - зло? Но вот, скажут, Писание назвало это дерево деревом познания добра и зла. Знаю это и я. Если постараешься узнать особенности (ta_ i(diw&mata) божественнаго Писания, то поймешь, почему оно дало этому дереву такое название. Так названо оно не потому, что сообщало такое познание; но так как у него (peri_ au)to_) совершилось преступление заповеди и от него (e0c e9kei/nou) потом уже явилось познание греха и стыд, поэтому оно так названо. Божественное Писание имеет обычай по совершившимся событиям называть те места, где эти события случились. Потому божественное Писание назвало это дерево деревом познания добра и зла, что у него должно было совершиться преступление и(ли) соблюдение заповеди. Человеколюбивый Господь, искони и изначала желая вразумить и внушить человеку, что у него есть Создатель и Творец, произведший все видимое и сотворивший его самого, благоволил показать ему Свою власть в этой малой заповеди. Как щедрый владетель, отдавши кому-нибудь для пользования большой и прекрасный дом, берет за это не всю плату, но какую-нибудь малую часть, чтобы и для себя сохранить (право) господства, и того человека заставить хорошо помнить, что он не владелец строения, но пользуется им по доброте и щедрости, так и Господь наш, вверив человеку все видимое и предоставив ему жить в раю и пользоваться в нем всем, чтобы он, мало-по-малу увлекшись мыслью, не счел всего видимаго самобытным и не возмечтал слишком много о своем достоинстве, повелевает ему воздерживаться от одного дерева, а за нарушение этого повеления определяет тяжкое наказание, дабы он знал, что находится под Владыкою и всем прочим пользуется по благости Владыки. Но так как (Адам) по крайней невнимательности, вместе с женою, впал в несчастие чрез преступление данной заповеди и вкушение от древа, то поэтому (Писание) и назвало его деревом познания добра и зла. Не то, чтобы человек дотоле не знал, что добро и что зло; он так не незнал, что и жена, разговаривая с змием, сказала: рече Бог: да не ясте от него, да не умрете; значит, она знала, что смерть будет наказанием, если они преступят заповедь. Но - так как после вкушения от этого дерева они лишились и вышней славы, и почувствовали телесную наготу, поэтому (Писание) назвало его деревом познания добра и зла: у него было, так сказать, упражнение в послушании или непослушании." http://www.wco.ru/biblio/books/ioannz4_1/Main.htm XVI
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.21 | eletricity

      є зовнішнььо/відчуттєві знання, а є від серця

      Георгій пише:
      > eletricity пише:
      > > Бог не забороняє людині багатьох плодів, але лиш одного "плоду знання" не дозволяє, що очевидно протиставлене дозволеним "плодам віри", вкусивши котрих, людина змогла б повністю утвердитись своїм серцем у Бозі, сама ставши Ним.
      > (ГП) Отці нe так пояснюють "дeрeво пізнання добра і зла." Знання нe протиставляється вірі. Вірі і знанню протиставляються нeдбалість і нeпослух.
      Саме так трактують св. оо. Церкви. Уважно читайте, а найкраще научіться думати самі, без цього завжди ввижатиметься вам не те, що треба.

      Є зовнішньо/відчуттєві знання, а є від серця.
  • 2009.02.21 | Анатоль

    "Проклята" і "грішна", це хіба те саме?

    >проклята через тебе земля

    Що значить проклинати?
    Якщо я когось проклену, він стає від цього грішником?
    Ну от проклинаю я бога.
    Тепер він грішний.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.21 | eletricity

      не накликайте проклять

  • 2009.02.21 | Анатоль

    Чи може бути грішною сорочка?

    А також сіль, вода і табуретка?
    Звичайно можуть!
    Це коли вони Господні заповіді ігнорують.
    Не ходять в церкву і не бють поклонів, свічок не ставлять і попам не платять.

    Ох, скільки грішників!
    Це і Земля і Сонце!
    Планети, зорі, місяць і коти вусаті.
    Дерева, горобці, вовки й ворони...

    Усі живуть, немов нічо й не сталось.
    Немов немає ні Христа, ні Ягве.
    Ні заповідей Божих, ні прокльонів.

    Та ще й не думають, що грішники вони.
    Зокрема горобці і табуретки.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.02.21 | eletricity

      сорочка ні, а те що під сорочкою так

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.02.21 | Анатоль

        Чому сорочка ні, а земля може?

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.02.21 | eletricity

          взагалі я помилився, трохи не так виразився

          Сорочка й справді не може бути грішною. Але вона може бути роздертою, брудною, запітнявілою, смердючою. Й усе з вини людини, а не самої себе.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.02.21 | Анатоль

            А як може грішити земля, вода, камінь, дерево?

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.02.22 | eletricity

              грішити не може, але бути недосконалою (грішною/проклятою) може

              От уявіть собі кастрюлю новеньку, блискучу й побиту, подзьобану зашмальцовану, дзюраву. В обидвох випадках кастрюля, а різниця налице :)

              Отак зі світом духовним і світом матеріальним, -- різниця в якості.
              Духовне/вічне якісніше від матеріального/дочасного, хоча б у цьому компоненті з якого випливає усе інше.

              Про це можна багато говорити й безтолку. Тому краще, коли задаватимете запитання на засипку :crazy: , гадаю тоді легше буде порозумітися.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.02.22 | Анатоль

                Так спочатку земля була не матеріальною, а духовною?

                (І все на ній?)
                А потім, коли біс Ягве її прокляв, вона стала матеріальною (і все на ній)?
                А сонце, місяць, зірки, планети, галактики теж до Ягвого прокляття були нематеріальними і матеріалізувались його прокляттям?
                Так це Ягве своїм прокляттям цей світ породив?
                А Творець до того лише віртуально творив? Ідеальні духовні моделі?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.02.22 | eletricity

                  земля була сотворена, а отже незмінно/незрушно духовною не була

                  Анатоль пише:
                  > (І все на ній?)
                  Утім, фізичною вона теж не була. Який це стан, усвідомити з позиції наукових спостережень, котрі базуються на певних фізичних законах, неможлимво. Адже у науковому підході ми не можемо допустити, скажімо іншу швидкість світла, але в той же час ми можемо таке припустити. Й тоді буквально усе йде шкереберть й фізичний стан перестає бути фізичним.
                  Й не важливо яким таке середовище називатитмуть, ефіриним, чи астральним, чи ще якимось, але "наукова" суть його для нас залишиться незвіданою, а тому маємо право називати таку духовною, хоч і не чистим (незмінно/незрушним) духом.


                  > А потім, коли біс Ягве її прокляв, вона стала матеріальною (і все на ній)?
                  Якщо без бісів і проклять, духовне ще середовище, занало більших (частіших) духовних зрушень, що й вивело його у інший вимір -- фізичний.


                  > А сонце, місяць, зірки, планети, галактики теж до Ягвого прокляття були нематеріальними і матеріалізувались його прокляттям?
                  Матеріалізувалась сама суть небесних світил. Будучи символами слави (кожна своєї), вони й залишилися для людей устремлінням до чогось незвідано кращого хоч і матеріального.
                  Що й можемо спостерігати по нашому Голубу.


                  > Так це Ягве своїм прокляттям цей світ породив?
                  Прокляття від душевних збурень, що й стали причиною непослуху.


                  > А Творець до того лише віртуально творив? Ідеальні духовні моделі?
                  Віртуальність, це для нас, що вважаємо себе реальними.
                  Для Творця УСЬОГО -- реальним є УСЕ.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2009.02.23 | Анатоль

                Я зрозумів. І кастрюлі тоді були кращі, і цукор солодший

                Свинець свиніший і мідь мідніша.
                Водяніша вода і людяніші люди.
                З цим все ясно.
                А от чи був тоді божіший бог, ніж зараз і чортіший чорт?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2009.02.23 | eletricity

                  багато ж ви зрозуміли ..

  • 2009.03.01 | Tatarchuk

    рай чи вирій у гебреїів звався "земля"

    Ерец гебрейською, іншими мовами Ередс, Ертц, Йурдт, Арата, Арья, Erde, Erthe, Earth, Юрт, зрештою й праслов.Ирий - це можливо (я не стверджуватиму категорично) одна модіфікована назва. Вона можливо походить від шумерського Ері-Ду, далекий дом.
    В той же час землю часто звуть іншою назвою - Гея, що можливо походить від шумерьского ж Кі, "відокремлена".
    Це так, репліка на рівні теорій ностратичних мов і знаменитого "спочатку був Шумер".
    Тобто в мові зафіксовано ДВІ назви Землі, одна з яких враховує перебування Саду на Землі, інша підкреслює відокремленість сучасної землі від того Саду.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.03.01 | eletricity

      Re: рай чи вирій у гебреїів звався "земля"

      Tatarchuk пише:
      > Тобто в мові зафіксовано ДВІ назви Землі, одна з яких враховує перебування Саду на Землі, інша підкреслює відокремленість сучасної землі від того Саду.

      І бачив я небо нове й нову землю, перше бо небо та перша земля, проминули, і моря вже не було.
      І я, Іван, бачив місто святе, Новий Єрусалим, що сходив із неба від Бога, що був приготований, як невіста, прикрашена для чоловіка свого. (Об'явлення 21: 1,2)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.03.01 | Tatarchuk

        Re: рай чи вирій у гебреїів звався "земля"

        та на здоров/я :) Якщо чесно я й сам не зрозумів, чи щось у вашій теорії підтвердив чи спростував, тому що самої теорії не зрозумів. Тому просто обмежився довідкою.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.03.01 | eletricity

          Довідка навпаки, розширила межі

          Tatarchuk пише:
          > та на здоров/я :) Якщо чесно я й сам не зрозумів, чи щось у вашій теорії підтвердив чи спростував, тому що самої теорії не зрозумів. Тому просто обмежився довідкою.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".