Суспільні блага
03/06/2007 | Социст
Ненасилля, передумовою якого є недопущення дискримінації та реалізація прав меншин, основою чого є вільна самореалізація особистого вибору своєї власної тожсамости всіма людьми в світі людей. Лише одночасне втілення в життя всіх цих благ веде до запліднення глобальної мультикультурної цивілізації з її культурним плюралізмом, національною різноманітністю та відкритим діалогом протилежних тожсамостей. Симпозіон, одним словом...
Відповіді
2008.07.08 | Василь Васьківський
Цікаво, що суспільні блага тут нікого не хвилюють!
2008.07.08 | Роксана
Re: Чи ж справді не цікавлять?
-Ненасилля, передумовою якого є недопущення дискримінації та реалізація прав меншин, основою чого є вільна самореалізація особистого вибору своєї власної тожсамости всіма людьми в світі людей.-Рокс-Пане Василю, вибачте, але що тут нового сказано? Які "блага" у цьому?
Ну ось ви ,наприклад. Хто ж вам забороняє вибирати собі бути "сірою масою"? Я, наприклад, НЕ ХОЧУ такою бути і нею не є. Я маю своє я, свою самобутність, і відкидаю "тожсамість".
-Лише одночасне втілення в життя всіх цих благ веде до запліднення глобальної мультикультурної цивілізації з її культурним плюралізмом, національною різноманітністю та відкритим діалогом протилежних тожсамостей. Симпозіон, одним словом...-
Рокс- Знову про "БЛАГА". Що це значить "одночасне"? А ще цікаве ваше
" ПРОТИЛЕЖНИХ ТОЖСАМОСТЕЙ". Якщо "тожсамість", то де тут "протилежність"? Мабуть я таки мушу же раз підкреслити свою неспроможність "філософічного думання".
Ваші "відкриття" якоїсь особисто винахідливої думки, губиться у намаганні вyсокопарного висказання.
Глобальна мультикультурна цивілізація, яка має свою культуру, в повному розумінні цього слова, існує з початком світу. Можна назвати це людство не "цивілізоване" по нашим стандартам теперішнього часу, їхню "культуру" звичаями, але як на ті часи... хто ми щоб це заперечувати.
Ви закінчуєте поняттям "симпозіон" я закінчу з точки зору христіянства- "synthesis".
2008.07.09 | Василь Васьківський
Деякі пояснення
Роксана пише:> -Ненасилля, передумовою якого є недопущення дискримінації та реалізація прав меншин, основою чого є вільна самореалізація особистого вибору своєї власної тожсамости всіма людьми в світі людей.-
> Рокс-Пане Василю, вибачте, але що тут нового сказано? Які "блага" у цьому?
Новим тут є ненасилля. А існуюча цивілізація грунтується на владі насилля.
> Ну ось ви ,наприклад. Хто ж вам забороняє вибирати собі бути "сірою масою"? Я, наприклад, НЕ ХОЧУ такою бути і нею не є. Я маю своє я, свою самобутність, і відкидаю "тожсамість".
Тожсамість не означає тотожність, а те, завдяки чому Ви є самою собою. Сіра маса лише у Вас в голові, а не в тожсамості людини!
> -Лише одночасне втілення в життя всіх цих благ веде до запліднення глобальної мультикультурної цивілізації з її культурним плюралізмом, національною різноманітністю та відкритим діалогом протилежних тожсамостей. Симпозіон, одним словом...-
> Рокс- Знову про "БЛАГА". Що це значить "одночасне"? А ще цікаве ваше
Означає, що, якщо чимсь знехтувати, то нічого не вийде, і залишиться та ж сама влада насилля.
> " ПРОТИЛЕЖНИХ ТОЖСАМОСТЕЙ". Якщо "тожсамість", то де тут "протилежність"? Мабуть я таки мушу же раз підкреслити свою неспроможність "філософічного думання".
Ви плутаєте тожсамість із тим же самим. У мене з Вами, наприклад, є протилежні тожсамості, бо я є чоловіком, а Ви є жінкою.
> Ваші "відкриття" якоїсь особисто винахідливої думки, губиться у намаганні вyсокопарного висказання.
Просто Ви помилково зрозуміли поняття тожсамости.
> Глобальна мультикультурна цивілізація, яка має свою культуру, в повному розумінні цього слова, існує з початком світу. Можна назвати це людство не "цивілізоване" по нашим стандартам теперішнього часу, їхню "культуру" звичаями, але як на ті часи... хто ми щоб це заперечувати.
> Ви закінчуєте поняттям "симпозіон" я закінчу з точки зору христіянства- "synthesis".
Ніякого синтезу тут я не відстоюю, а лише пояснюю, як можна реалізувати плюралізм тожсамостей. Такого плюралізму ще ніколи в історії не існувало, бо всі відомі цівілізації грунтуються на владі насилля, тобто на підкоренні однієї тожсамости іншою, що є запереченням плюралізму тожсамостей.
2008.07.08 | P.M.
блага одинакові для всіх -- перестають бути благами
2008.07.08 | Роксана
Re: блага одинакові для всіх -- перестають бути благами
Згідна на всі 100%2008.07.09 | Василь Васьківський
Навпаки, моєю тезою є плюралізм, а не однаковість!