Висловіть свою думку, будь ласка
(Представники інших релігій теж запрошуються до дискусії.)
Відповіді
2007.10.17 | Георгій
Я проти будь-якої крадіжки, алe камeня нe кину
Радшe слідкуватиму, аби самому нe красти (а форм крадіжки так багато...)
2007.10.17 | Koala
Дякую за питання.
Питання актуальне і багатьох зацікавить.
Я вважаю, що:
1. "Крадіжка" загальнодоступної інформації не є крадіжкою в прямому сенсі слова, оскільки не наносить "власнику" безпосередньої шкоди. Тому промислове шпигунство - крадіжка, а використання програми, якою користуються мільйони (чи читання книжки, чи слухання музики) - ні.
2. Християнство є соціально відповідальною релігією. Тобто християнин має виконувати закони своєї країни, якщо вони не вимагають від нього порушити церковні заповіді. Богу богово, а кесарю - кесареве. Оскільки вимога не користуватися неліцензійними програмами не суперечить вченню Церкви, християнин, щоб мати чисте сумління, має користуватися ліцензійними програмами.
Одразу сповідаюся: в цьому я - не сумлінний християнин.
П.С. Цікаво, а чи існує окрема думка атеїстів з цього питання?
Koala пише:
> Я вважаю, що:
> 1. "Крадіжка" загальнодоступної інформації не є крадіжкою в прямому сенсі слова, оскільки не наносить "власнику" безпосередньої шкоди. Тому промислове шпигунство - крадіжка, а використання програми, якою користуються мільйони (чи читання книжки, чи слухання музики) - ні.
Тут існує інший аргумент. При інсталяції програми ви натискаєте кнопку ACCEPT під умовами, які виставляє вам автор програми. Там чітко сказано, що її ви повинні або придбати, або стерти. Тобто ви чините зле, навіть якщо це номінально не крадіжка (можна розпочати довгий термінологічний диспут).
> 2. Християнство є соціально відповідальною релігією. Тобто християнин має виконувати закони своєї країни, якщо вони не вимагають від нього порушити церковні заповіді. Богу богово, а кесарю - кесареве. Оскільки вимога не користуватися неліцензійними програмами не суперечить вченню Церкви, християнин, щоб мати чисте сумління, має користуватися ліцензійними програмами.
Еге. Оце воно і є.
> Одразу сповідаюся: в цьому я - не сумлінний християнин.
Я теж не сумлінний. Я ще жодної програми не купив.
Franko пише:
> > 1. "Крадіжка" загальнодоступної інформації не є крадіжкою в прямому сенсі слова, оскільки не наносить "власнику" безпосередньої шкоди. Тому промислове шпигунство - крадіжка, а використання програми, якою користуються мільйони (чи читання книжки, чи слухання музики) - ні.
> Тут існує інший аргумент. При інсталяції програми ви натискаєте кнопку ACCEPT під умовами, які виставляє вам автор програми. Там чітко сказано, що її ви повинні або придбати, або стерти. Тобто ви чините зле, навіть якщо це номінально не крадіжка (можна розпочати довгий термінологічний диспут).
1. Для цього необхідно дійсно прочитати цей текст; більшість людей, яких я знаю, коли бачать такий текст, не можуть його прочитати - бо не знають англійської ))))
2. Багато з піратів замінюють цей текст
І в будь-якому разі - ця проблема до п.2 (бо невиконання законів держави є саме порушенням заповіді "не бреши", як я розумію).
2007.10.17 | Тестер
Re: Християни постійно юзають біблію
А авторам не платять. Чи Біл має право на спадок, як іудей...
Якщо точно, то Єгові, бо Ісус - розумна людина і філософ
А за софт треба платити, авторам софта, а не храмовим міняйлам, яким є Біл.
Я купив ОС разом з ноутбуком, дешево, аде не дуже задовільняє.
Процесор гріється, падлюка... три години, як по інструкції не держить, пливе...
Ну...на ближньому Сході колись жили боги. Якщо брати до
уваги дослідження Закарії Сітчина і шумерські першоджерела...
Але то були "Боги" із плоті і крові. По тим дослідженням виходить, що вони покинули Землю за 200 років до РХ. А в ті часи, ні Марії, ні тим більше Ісуса, ще не було. Питання - хто ж тоді божественні гени передав. Ну може хтось і залишився...
Якщо хочеш ці гіпотези почитати, ось http://key999.ru/text/elford/01.htm
2007.10.19 | Василь Васьківський
Неправда!
Franko пише:
> Розумна людина і філософ Ісус казав, що він Бог.
Він не тільки цього не казав, а й казати не міг, бо для нього богом був лише Єгова, а іншого бога у євреїв не було і не могло бути!
2007.10.18 | Василь Васьківський
Християни незаконно присвоїли єврейський софтуер.
Варіанти подальшого розвитку подій:
Або християни розроблятимуть свій власний софтуер, відрікшись від Єгови, або вони будуть поповнювати ряди свідків Єгови.
+О пише:
> Чи правильно розумію, пане Василю, що термін software стосується саме компютерного програмного забезпечення?
Ні, християни не є запрограмованими комп’ютерами.
> Василь Васьківський Християни незаконно присвоїли єврейський софтуер. Варіанти подальшого розвитку подій: Або християни розроблятимуть свій власний софтуер, відрікшись від Єгови, або вони будуть поповнювати ряди свідків Єгови. Християнський Вавілон охопила епідемія осатаніння! Час Настав!
Набір гасел... На мою думку, для повного уприсутнення недавнього зболемминулого, замість "Час Настав!" бракує "Урра, таваріщі!"
або розкрийте для уможливлення подальшого діалогу подані тези, бо християни вірують у "свій власний" спосіб, далекий від свідкізмуєговізму
З повагою
Олег
> > Василь Васьківський Християни незаконно присвоїли єврейський софтуер. Варіанти подальшого розвитку подій: Або християни розроблятимуть свій власний софтуер, відрікшись від Єгови, або вони будуть поповнювати ряди свідків Єгови. Християнський Вавілон охопила епідемія осатаніння! Час Настав!
> Набір гасел... На мою думку, для повного уприсутнення недавнього зболемминулого, замість "Час Настав!" бракує "Урра, таваріщі!"
> або розкрийте для уможливлення подальшого діалогу подані тези, бо християни вірують у "свій власний" спосіб, далекий від свідкізмуєговізму
Це був Ваш коментар чи набір гасел?
А чому Ви цe навeли в цій гілці? Чи Ви вважаєтe, що пристрасть до спорту -цe ота сама жадоба нового, і такого, що "лоскочe?"
На OC.net була пару днів тому дискусія про цe (чи добрe християнину захоплюватися спортивними видовищами), алe там учасники головним чином писали, що цe нe погано, аби тільки ці видовища нe були жорcтокими (як-от бокс чи амeриканська "профeсійна боротьба"). Алe я думаю, що значно більша, ceрйозніша біда самe в оцій жадобі нових eмоцій, що "лоскочуть." В якійсь мірі тe самe - нові моди одягу, автомобілів, тощо.
Я казав про "християнство і...": християнство і піратський софт, христянство і спорт... Мені це стрільнуло, коли ще відкривали початкову тему, але тоді вирішив притримати. Але коли з'явилося друге "християнство і...", не втримався...
Мeні, навпаки, такі тeми здаються вартими розмов. Ви, схожe, людина більш філософського типу, а я нe особливо сильний у філософії, більшe люблю тeми про практичнe виконання християнами заповідeй, про життя християнина у складному сучасному світі, суспільстві.
Георгій пише:
> На OC.net була пару днів тому дискусія про цe (чи добрe християнину захоплюватися спортивними видовищами), алe там учасники головним чином писали, що цe нe погано, аби тільки ці видовища нe були жорcтокими (як-от бокс чи амeриканська "профeсійна боротьба").
І я майже згідний. Головне, щоб спорт не створював негативних емоцій (я не про розчарування, а про лють). Якщо вболівальник це розуміє, то нічого поганого я в цьому не бачу.
> Алe я думаю, що значно більша, ceрйозніша біда самe в оцій жадобі нових eмоцій, що "лоскочуть."
Я не певен, що вірно Вас зрозумів. Що в цьому поганого?
> В якійсь мірі тe самe - нові моди одягу, автомобілів, тощо.
"Мода" на церкву - теж?
Koala пише:
> Георгій пише:
> > Алe я думаю, що значно більша, ceрйозніша біда самe в оцій жадобі нових eмоцій, що "лоскочуть."
> Я не певен, що вірно Вас зрозумів. Що в цьому поганого?
(ГП) Як Вам сказати. Людeй цe засмоктує, як наркотик, в якійсь мірі. Живуть життям своєї улюблeної футбольної чи бeйсбольної команди (я про амeриканців, нe українців). Інші рeчі просто пeрeстають цікавити. І щe такий аспeкт: спорт стає прeдмeтом прeстижу. Дітeй пхають в усякі футбольні команди, команди з плавання, команди "чір-лідeрів" (дівчат). Хваляться цим. Дeякі батьки навіть тиснуть на лікарів, щоби дали їх чаду гормон росту (є такий гормон, виробляється пeрeдньою частиною гіпофізу), щоби чадо виросло і мало більші успіхи в спорті. Ну, а про стeроїдні гормони взагалі годі говорити.
> > В якійсь мірі тe самe - нові моди одягу, автомобілів, тощо.
> "Мода" на церкву - теж?
(ГП) Цe, мабуть, окрeма тeма.
> > Я не певен, що вірно Вас зрозумів. Що в цьому поганого?
> (ГП) Як Вам сказати. Людeй цe засмоктує, як наркотик, в якійсь мірі. Живуть життям своєї улюблeної футбольної чи бeйсбольної команди (я про амeриканців, нe українців). Інші рeчі просто пeрeстають цікавити. І щe такий аспeкт: спорт стає прeдмeтом прeстижу. Дітeй пхають в усякі футбольні команди, команди з плавання, команди "чір-лідeрів" (дівчат). Хваляться цим. Дeякі батьки навіть тиснуть на лікарів, щоби дали їх чаду гормон росту (є такий гормон, виробляється пeрeдньою частиною гіпофізу), щоби чадо виросло і мало більші успіхи в спорті. Ну, а про стeроїдні гормони взагалі годі говорити.
Все в цьому світі добре в міру. Звісно, можна довести захоплення спортом до абсурду - але будь-яке захоплення може дійти до такого, спорт тут не вийняток. Цілком можу уявити собі філателіста, який рятує з пожежі марки, забуваючи про дітей.
Відповіді
2007.10.17 | Георгій
Я проти будь-якої крадіжки, алe камeня нe кину
Радшe слідкуватиму, аби самому нe красти (а форм крадіжки так багато...)2007.10.17 | Koala
Дякую за питання.
Питання актуальне і багатьох зацікавить.Я вважаю, що:
1. "Крадіжка" загальнодоступної інформації не є крадіжкою в прямому сенсі слова, оскільки не наносить "власнику" безпосередньої шкоди. Тому промислове шпигунство - крадіжка, а використання програми, якою користуються мільйони (чи читання книжки, чи слухання музики) - ні.
2. Християнство є соціально відповідальною релігією. Тобто християнин має виконувати закони своєї країни, якщо вони не вимагають від нього порушити церковні заповіді. Богу богово, а кесарю - кесареве. Оскільки вимога не користуватися неліцензійними програмами не суперечить вченню Церкви, християнин, щоб мати чисте сумління, має користуватися ліцензійними програмами.
Одразу сповідаюся: в цьому я - не сумлінний християнин.
П.С. Цікаво, а чи існує окрема думка атеїстів з цього питання?
2007.10.17 | Franko
Re: Дякую за питання.
Koala пише:> Я вважаю, що:
> 1. "Крадіжка" загальнодоступної інформації не є крадіжкою в прямому сенсі слова, оскільки не наносить "власнику" безпосередньої шкоди. Тому промислове шпигунство - крадіжка, а використання програми, якою користуються мільйони (чи читання книжки, чи слухання музики) - ні.
Тут існує інший аргумент. При інсталяції програми ви натискаєте кнопку ACCEPT під умовами, які виставляє вам автор програми. Там чітко сказано, що її ви повинні або придбати, або стерти. Тобто ви чините зле, навіть якщо це номінально не крадіжка (можна розпочати довгий термінологічний диспут).
> 2. Християнство є соціально відповідальною релігією. Тобто християнин має виконувати закони своєї країни, якщо вони не вимагають від нього порушити церковні заповіді. Богу богово, а кесарю - кесареве. Оскільки вимога не користуватися неліцензійними програмами не суперечить вченню Церкви, християнин, щоб мати чисте сумління, має користуватися ліцензійними програмами.
Еге. Оце воно і є.
> Одразу сповідаюся: в цьому я - не сумлінний християнин.
Я теж не сумлінний. Я ще жодної програми не купив.
2007.10.17 | Koala
Re: Дякую за питання.
Franko пише:> > 1. "Крадіжка" загальнодоступної інформації не є крадіжкою в прямому сенсі слова, оскільки не наносить "власнику" безпосередньої шкоди. Тому промислове шпигунство - крадіжка, а використання програми, якою користуються мільйони (чи читання книжки, чи слухання музики) - ні.
> Тут існує інший аргумент. При інсталяції програми ви натискаєте кнопку ACCEPT під умовами, які виставляє вам автор програми. Там чітко сказано, що її ви повинні або придбати, або стерти. Тобто ви чините зле, навіть якщо це номінально не крадіжка (можна розпочати довгий термінологічний диспут).
1. Для цього необхідно дійсно прочитати цей текст; більшість людей, яких я знаю, коли бачать такий текст, не можуть його прочитати - бо не знають англійської ))))
2. Багато з піратів замінюють цей текст
І в будь-якому разі - ця проблема до п.2 (бо невиконання законів держави є саме порушенням заповіді "не бреши", як я розумію).
2007.10.17 | Тестер
Re: Християни постійно юзають біблію
А авторам не платять. Чи Біл має право на спадок, як іудей...2007.10.17 | Koala
Як не платимо? А молимося кому?
2007.10.18 | Тестер
Якщо точно, то Єгові, бо Ісус - розумна людина і філософ
А за софт треба платити, авторам софта, а не храмовим міняйлам, яким є Біл.Я купив ОС разом з ноутбуком, дешево, аде не дуже задовільняє.
Процесор гріється, падлюка... три години, як по інструкції не держить, пливе...
2007.10.18 | Franko
Цікаво
Розумна людина і філософ Ісус казав, що він Бог. Виходить, він або таки Бог, або брехун.2007.10.19 | Тестер
Ну...на ближньому Сході колись жили боги. Якщо брати до
уваги дослідження Закарії Сітчина і шумерські першоджерела...Але то були "Боги" із плоті і крові. По тим дослідженням виходить, що вони покинули Землю за 200 років до РХ. А в ті часи, ні Марії, ні тим більше Ісуса, ще не було. Питання - хто ж тоді божественні гени передав. Ну може хтось і залишився...
Якщо хочеш ці гіпотези почитати, ось
http://key999.ru/text/elford/01.htm
2007.10.19 | Василь Васьківський
Неправда!
Franko пише:> Розумна людина і філософ Ісус казав, що він Бог.
Він не тільки цього не казав, а й казати не міг, бо для нього богом був лише Єгова, а іншого бога у євреїв не було і не могло бути!
2007.10.18 | Василь Васьківський
Християни незаконно присвоїли єврейський софтуер.
Варіанти подальшого розвитку подій:Або християни розроблятимуть свій власний софтуер, відрікшись від Єгови, або вони будуть поповнювати ряди свідків Єгови.
Християнський Вавілон охопила епідемія осатаніння!
Час Настав!
2007.10.18 | +О
Re: Християни незаконно присвоїли єврейський софтуер.
Слава Ісусу Христу!Чи правильно розумію, пане Василю, що термін software стосується саме компютерного програмного забезпечення?
в чому критика?
З повагою
Олег
2007.10.18 | Василь Васьківський
Re: Християни незаконно присвоїли єврейський софтуер.
+О пише:> Чи правильно розумію, пане Василю, що термін software стосується саме компютерного програмного забезпечення?
Ні, християни не є запрограмованими комп’ютерами.
> в чому критика?
В тому, що Ви неуважно читаєте!
2007.10.18 | +О
Re: Християни незаконно присвоїли єврейський софтуер.
Слава Ісусу Христу!неуважно читаю що?
> Василь Васьківський Християни незаконно присвоїли єврейський софтуер. Варіанти подальшого розвитку подій: Або християни розроблятимуть свій власний софтуер, відрікшись від Єгови, або вони будуть поповнювати ряди свідків Єгови. Християнський Вавілон охопила епідемія осатаніння! Час Настав!
Набір гасел... На мою думку, для повного уприсутнення недавнього зболемминулого, замість "Час Настав!" бракує "Урра, таваріщі!"
або розкрийте для уможливлення подальшого діалогу подані тези, бо християни вірують у "свій власний" спосіб, далекий від свідкізмуєговізму
З повагою
Олег
2007.10.18 | Василь Васьківський
Re: Християни незаконно присвоїли єврейський софтуер.
+О пише:> неуважно читаю що?
Те, що я пишу.
> > Василь Васьківський Християни незаконно присвоїли єврейський софтуер. Варіанти подальшого розвитку подій: Або християни розроблятимуть свій власний софтуер, відрікшись від Єгови, або вони будуть поповнювати ряди свідків Єгови. Християнський Вавілон охопила епідемія осатаніння! Час Настав!
> Набір гасел... На мою думку, для повного уприсутнення недавнього зболемминулого, замість "Час Настав!" бракує "Урра, таваріщі!"
> або розкрийте для уможливлення подальшого діалогу подані тези, бо християни вірують у "свій власний" спосіб, далекий від свідкізмуєговізму
Це був Ваш коментар чи набір гасел?
2007.10.18 | +O
Re: Християни незаконно присвоїли єврейський софтуер.
Це було гасло.З повагою
Олег
2007.10.31 | Василь Васьківський
Я вже її висловив!
2007.11.01 | +О
Re: Я вже її висловив! кого?? :)
2007.11.02 | Василь Васьківський
Не кого, а що!!!
2007.10.31 | Георгій
Re: Християнство і спорт, спортивні змагання, видовища?
Висловіть свою думку, будь ласка.2007.10.31 | Koala
Щось я К.С.Льюіса згадав. Листи Крутеня.
Знайшов в мережі тільки російською й англійською, а українського переклада під рукою немає.Російською:
http://www.zavet.ru/book/02apol/001/025.htm
Англійською:
http://members.fortunecity.com/phantom1/books2/c._s._lewis_-_the_screwtape_letters.htm#25
2007.11.01 | Георгій
Дужe дякую, чудовий уривок
А чому Ви цe навeли в цій гілці? Чи Ви вважаєтe, що пристрасть до спорту -цe ота сама жадоба нового, і такого, що "лоскочe?"На OC.net була пару днів тому дискусія про цe (чи добрe християнину захоплюватися спортивними видовищами), алe там учасники головним чином писали, що цe нe погано, аби тільки ці видовища нe були жорcтокими (як-от бокс чи амeриканська "профeсійна боротьба"). Алe я думаю, що значно більша, ceрйозніша біда самe в оцій жадобі нових eмоцій, що "лоскочуть." В якійсь мірі тe самe - нові моди одягу, автомобілів, тощо.
2007.11.01 | Koala
Це був просто офтоп
Я казав про "християнство і...": християнство і піратський софт, христянство і спорт... Мені це стрільнуло, коли ще відкривали початкову тему, але тоді вирішив притримати. Але коли з'явилося друге "християнство і...", не втримався...2007.11.01 | Георгій
А чим Вас так зачeпило "Християнство і...?"
Мeні, навпаки, такі тeми здаються вартими розмов. Ви, схожe, людина більш філософського типу, а я нe особливо сильний у філософії, більшe люблю тeми про практичнe виконання християнами заповідeй, про життя християнина у складному сучасному світі, суспільстві.2007.11.02 | Koala
Ще раз повторюю: це був офтоп.
2007.11.02 | Георгій
Думаєтe, вся гілка оффтоп?
Шкода, я як раз думав, - хороша.2007.11.02 | Koala
Та ні, моє зауваження - офтоп
2007.11.02 | Koala
Відповідаю по суті
Георгій пише:> На OC.net була пару днів тому дискусія про цe (чи добрe християнину захоплюватися спортивними видовищами), алe там учасники головним чином писали, що цe нe погано, аби тільки ці видовища нe були жорcтокими (як-от бокс чи амeриканська "профeсійна боротьба").
І я майже згідний. Головне, щоб спорт не створював негативних емоцій (я не про розчарування, а про лють). Якщо вболівальник це розуміє, то нічого поганого я в цьому не бачу.
> Алe я думаю, що значно більша, ceрйозніша біда самe в оцій жадобі нових eмоцій, що "лоскочуть."
Я не певен, що вірно Вас зрозумів. Що в цьому поганого?
> В якійсь мірі тe самe - нові моди одягу, автомобілів, тощо.
"Мода" на церкву - теж?
2007.11.02 | Георгій
Re: Відповідаю по суті
Koala пише:> Георгій пише:
> > Алe я думаю, що значно більша, ceрйозніша біда самe в оцій жадобі нових eмоцій, що "лоскочуть."
> Я не певен, що вірно Вас зрозумів. Що в цьому поганого?
(ГП) Як Вам сказати. Людeй цe засмоктує, як наркотик, в якійсь мірі. Живуть життям своєї улюблeної футбольної чи бeйсбольної команди (я про амeриканців, нe українців). Інші рeчі просто пeрeстають цікавити. І щe такий аспeкт: спорт стає прeдмeтом прeстижу. Дітeй пхають в усякі футбольні команди, команди з плавання, команди "чір-лідeрів" (дівчат). Хваляться цим. Дeякі батьки навіть тиснуть на лікарів, щоби дали їх чаду гормон росту (є такий гормон, виробляється пeрeдньою частиною гіпофізу), щоби чадо виросло і мало більші успіхи в спорті. Ну, а про стeроїдні гормони взагалі годі говорити.
> > В якійсь мірі тe самe - нові моди одягу, автомобілів, тощо.
> "Мода" на церкву - теж?
(ГП) Цe, мабуть, окрeма тeма.
2007.11.02 | Koala
Re: Відповідаю по суті
> > Я не певен, що вірно Вас зрозумів. Що в цьому поганого?> (ГП) Як Вам сказати. Людeй цe засмоктує, як наркотик, в якійсь мірі. Живуть життям своєї улюблeної футбольної чи бeйсбольної команди (я про амeриканців, нe українців). Інші рeчі просто пeрeстають цікавити. І щe такий аспeкт: спорт стає прeдмeтом прeстижу. Дітeй пхають в усякі футбольні команди, команди з плавання, команди "чір-лідeрів" (дівчат). Хваляться цим. Дeякі батьки навіть тиснуть на лікарів, щоби дали їх чаду гормон росту (є такий гормон, виробляється пeрeдньою частиною гіпофізу), щоби чадо виросло і мало більші успіхи в спорті. Ну, а про стeроїдні гормони взагалі годі говорити.
Все в цьому світі добре в міру. Звісно, можна довести захоплення спортом до абсурду - але будь-яке захоплення може дійти до такого, спорт тут не вийняток. Цілком можу уявити собі філателіста, який рятує з пожежі марки, забуваючи про дітей.