(Р) панові +О (й усім зацікавленим в продуктивній розмові)
06/29/2008 | P.M.
+О пише: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1214553294
> Слава Ісусу Христу!
Слава навіки!
> (+О) пан Р.М. у роздумах про "иншотілесність" (не актуальну нам з Вами матеріальність) цілком логічно доходить до сповідування того, що людина була сотворена Богом з догріховного праху земного (з иншої матерії, аніж ми маємо тепер)
Первозданна іншість матерії в відсутності гріху. Гріх же робить тіло речовинним-біологічним себто плоттю.
Речовинна біологічна плоть тілом не є.
Ось непогано про це написано:
Следует подчеркнуть, что плоть не есть тело, но та низшая "часть", периферийная сторона души человека, которой он связан со своим телом – оживотворяющая или страстно-чувственная ее способность, по грехопадении ставшая тиранически господствовать в душе, подчинив себе ее высшие способности – разум и волю.
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1213703523
http://g-vik.narod.ru/2007/n36/07_36s9.htm
> (+О) якщо вже бути дослівним Бібліїстом, то прочитаймо без додавання особистих пояснень Бт.3,19: "...повернешся в землю, бо з неї ти узятий. Бо ти порох, - і до пороху вернешся" і подумаймо про те: в яку землю/порох ми вертаємося?/з якої землі ми узяті?
НЕ проклятої.
І до Адама сказав Він: За те, що ти послухав голосу жінки своєї та їв з того дерева, що Я наказав був тобі, говорячи: Від нього не їж, проклята через тебе земля! (Буття 3:17)
> (+О) І натяку на "иншотілесність" (неактуальну нам з Вами матеріальність тіл) - це вже пізніші додумування, пов`язані з грецькою філософією, про що трохи пізніше (неоплатонізм). Катехизм же НМД якраз чітко вказує на те, що Церква розуміє під "Образом Божим", на який людина сотворена (зверніть увагу: жодного натяку на вчення про "Божественне тіло"):
Як бачимо не те що натяк, прямі слова з Біблії проклята через тебе земля. Проклятість це і є пониженість/гріховність/смертність.
Про "божественість тіл" теж говориться в Євангелії.
Є небесні тіла й тіла земні, але ж інша слава небесним, а інша земним.
сіється тіло звичайне, встає тіло духовне. Є тіло звичайне, є й тіло духовне. (1-е Кор. 15:40,44)
> (+О) я грішний слідкую за тяглістю думки пана Юрія і цікаво, що Він (пан Р.М.) почав говорити про руки-ноги-инше у Бога перечитавши св.Василія http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html , який довів до абсурду (є такий метод заперечення) твердження про якусь подібність Бога до людини руками-ногами... і підсумовує: "...устрани из сердца непотребные выдумки (представления). Отбрось от себя мысли, не соответствующие величию Бога. Бог не имеет очертаний, Он прост..."
Саме про це й мова, що Бога не можемо сприймати оцією своєю периферійною стороною душі, виявленої у людині через непослух. Через те й не можемо собі уявляти Божі руки, ноги, уста, сідалищну частину в видимих ознаках.
Бо як пише Св. Василій Великий:
Давайте исследуем то, что относится к Богу, и мы познаем то, что касается нас, а именно, что мы не имеем образа Божиего, если понимать его в телесном смысле. Внешние очертания бывают (лишь) у тела, подверженного гибели. Не может в смертном заключаться бессмертное, и смертное не может быть образом бессмертного. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html
Й тому Божі руки, ноги й усе інше маємо пізнавати своїм духовним світосприйняттям, відкидаючи уяву зовнішньо-периферійну.
> (+О) мені, пані Роксоно, також не мала б значення присутність в Богові рук-ніг-инше, але це має значення для пана Р.М.-а у Його запереченні матеріальності (в актуальному нам з Вами значенні) людини, бо твердить про "иншотілесність" (відповідно "иншорукість-иншоногість...", а також, якщо продовжити логічний ланцюжок: иншозоряність, иншоземність, иншотваринність, иншорослинність тощо) і присутність "людяності" в Бога до Воплочення.
По-за усілякими сумнівами ЛЮДЯНІСТЬ присутня в Богові ОДВІЧНОМУ на Чий образ й сотворена людина душевно/тілесна.
Стверджувати що ЛЮДЯНІСТЬ у Бога з'явилася лише після Воплочення, а до того часу її в Бога не було, це взагалі, якщо по-правді сказати маразм.
По-перше Бог незмінний. Й Воплочення що сталося в ЧАСІ аж ніяк не здатне вплинути на Його вічну й незмінну сутність.
Окрім того, говорити що у Бога немає рук, ніг означає перечити Святому Письму, де неодноразово говориться про Божу десницю, уста, ноги. Зрештою перечити самому Символу Віри, де сказано: і сидить праворуч Отця. Про Чию ж як не Божу правицю йде мова?
> (+О) Церковний Катехизм є спрощеним формулюванням Віри і не покликаний давати детального опису відповіді на єресі, що були присутні в історії Церкви а формулює Віру, навчаючи своїх священиків її пояснювати, що і роблю, але пан Р.М. не довіряє моїм словам
Звик покладатися на Слово Боже, котре вірно висвітлюється в Катехизмі.
Довіряю ж тим людям, котрі здатні відповідати за свої слова.
> (+О) або просто уникає, нажаль, читати-коментувати подані мною грішним церковні матеріали/документи, які можуть пояснити проблематичність Р.М.-ових висновків
Як бачите не уникаю й даю відповідь на допис, у якому згадуєте мене, хоч мені й не адресований.
Сподіваюся, що й ви не уникатимете відвертої й виваженої розмови й на цей раз вестимете її напряму.
p.s. Пане +О, коли бжаєте, можете зносити сюди свої відповіді з інших гілок
p.s. p.s. дуже прошу окремих дописувачів й цього разу не руйнувати гілку, краще послухайте
> Слава Ісусу Христу!
Слава навіки!
> (+О) пан Р.М. у роздумах про "иншотілесність" (не актуальну нам з Вами матеріальність) цілком логічно доходить до сповідування того, що людина була сотворена Богом з догріховного праху земного (з иншої матерії, аніж ми маємо тепер)
Первозданна іншість матерії в відсутності гріху. Гріх же робить тіло речовинним-біологічним себто плоттю.
Речовинна біологічна плоть тілом не є.
Ось непогано про це написано:
Следует подчеркнуть, что плоть не есть тело, но та низшая "часть", периферийная сторона души человека, которой он связан со своим телом – оживотворяющая или страстно-чувственная ее способность, по грехопадении ставшая тиранически господствовать в душе, подчинив себе ее высшие способности – разум и волю.
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1213703523
http://g-vik.narod.ru/2007/n36/07_36s9.htm
> (+О) якщо вже бути дослівним Бібліїстом, то прочитаймо без додавання особистих пояснень Бт.3,19: "...повернешся в землю, бо з неї ти узятий. Бо ти порох, - і до пороху вернешся" і подумаймо про те: в яку землю/порох ми вертаємося?/з якої землі ми узяті?
НЕ проклятої.
І до Адама сказав Він: За те, що ти послухав голосу жінки своєї та їв з того дерева, що Я наказав був тобі, говорячи: Від нього не їж, проклята через тебе земля! (Буття 3:17)
> (+О) І натяку на "иншотілесність" (неактуальну нам з Вами матеріальність тіл) - це вже пізніші додумування, пов`язані з грецькою філософією, про що трохи пізніше (неоплатонізм). Катехизм же НМД якраз чітко вказує на те, що Церква розуміє під "Образом Божим", на який людина сотворена (зверніть увагу: жодного натяку на вчення про "Божественне тіло"):
Як бачимо не те що натяк, прямі слова з Біблії проклята через тебе земля. Проклятість це і є пониженість/гріховність/смертність.
Про "божественість тіл" теж говориться в Євангелії.
Є небесні тіла й тіла земні, але ж інша слава небесним, а інша земним.
сіється тіло звичайне, встає тіло духовне. Є тіло звичайне, є й тіло духовне. (1-е Кор. 15:40,44)
> (+О) я грішний слідкую за тяглістю думки пана Юрія і цікаво, що Він (пан Р.М.) почав говорити про руки-ноги-инше у Бога перечитавши св.Василія http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html , який довів до абсурду (є такий метод заперечення) твердження про якусь подібність Бога до людини руками-ногами... і підсумовує: "...устрани из сердца непотребные выдумки (представления). Отбрось от себя мысли, не соответствующие величию Бога. Бог не имеет очертаний, Он прост..."
Саме про це й мова, що Бога не можемо сприймати оцією своєю периферійною стороною душі, виявленої у людині через непослух. Через те й не можемо собі уявляти Божі руки, ноги, уста, сідалищну частину в видимих ознаках.
Бо як пише Св. Василій Великий:
Давайте исследуем то, что относится к Богу, и мы познаем то, что касается нас, а именно, что мы не имеем образа Божиего, если понимать его в телесном смысле. Внешние очертания бывают (лишь) у тела, подверженного гибели. Не может в смертном заключаться бессмертное, и смертное не может быть образом бессмертного. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html
Й тому Божі руки, ноги й усе інше маємо пізнавати своїм духовним світосприйняттям, відкидаючи уяву зовнішньо-периферійну.
> (+О) мені, пані Роксоно, також не мала б значення присутність в Богові рук-ніг-инше, але це має значення для пана Р.М.-а у Його запереченні матеріальності (в актуальному нам з Вами значенні) людини, бо твердить про "иншотілесність" (відповідно "иншорукість-иншоногість...", а також, якщо продовжити логічний ланцюжок: иншозоряність, иншоземність, иншотваринність, иншорослинність тощо) і присутність "людяності" в Бога до Воплочення.
По-за усілякими сумнівами ЛЮДЯНІСТЬ присутня в Богові ОДВІЧНОМУ на Чий образ й сотворена людина душевно/тілесна.
Стверджувати що ЛЮДЯНІСТЬ у Бога з'явилася лише після Воплочення, а до того часу її в Бога не було, це взагалі, якщо по-правді сказати маразм.
По-перше Бог незмінний. Й Воплочення що сталося в ЧАСІ аж ніяк не здатне вплинути на Його вічну й незмінну сутність.
Окрім того, говорити що у Бога немає рук, ніг означає перечити Святому Письму, де неодноразово говориться про Божу десницю, уста, ноги. Зрештою перечити самому Символу Віри, де сказано: і сидить праворуч Отця. Про Чию ж як не Божу правицю йде мова?
> (+О) Церковний Катехизм є спрощеним формулюванням Віри і не покликаний давати детального опису відповіді на єресі, що були присутні в історії Церкви а формулює Віру, навчаючи своїх священиків її пояснювати, що і роблю, але пан Р.М. не довіряє моїм словам
Звик покладатися на Слово Боже, котре вірно висвітлюється в Катехизмі.
Довіряю ж тим людям, котрі здатні відповідати за свої слова.
> (+О) або просто уникає, нажаль, читати-коментувати подані мною грішним церковні матеріали/документи, які можуть пояснити проблематичність Р.М.-ових висновків
Як бачите не уникаю й даю відповідь на допис, у якому згадуєте мене, хоч мені й не адресований.
Сподіваюся, що й ви не уникатимете відвертої й виваженої розмови й на цей раз вестимете її напряму.
p.s. Пане +О, коли бжаєте, можете зносити сюди свої відповіді з інших гілок
p.s. p.s. дуже прошу окремих дописувачів й цього разу не руйнувати гілку, краще послухайте
Відповіді
2008.06.30 | +О
Re: надто багато для мене грішного
пишіть на мій приватний e-mail: ozharovskyy@yahoo.com , задавайте конкретне запитання, дам конкретну відповідь.З повагою
о.Олег
2008.06.30 | P.M.
Re: надто багато для мене грішного
+О пише:> пишіть на мій приватний e-mail: ozharovskyy@yahoo.com , задавайте конкретне запитання, дам конкретну відповідь.
Відповідаєте ж ви по інших гілках. Чому б не зосередити нашу розмову в оцій гілці?
2008.07.01 | +О
Re: для мене вже і те забагато, а тут - ще одна...
Слава Ісусу Христу!Не заставляйте мене, будь-ласка.
З повагою
о.Олег
2008.07.01 | P.M.
Re: для мене вже і те забагато, а тут - ще одна...
+О пише:> Слава Ісусу Христу!
Cлава навіки!
> Не заставляйте мене, будь-ласка.
Яким чином я можу вас заставити
Всього лиш пропоную звести наші розмови в одну гілку.
2008.07.01 | +О
Re: подивіться на загальний перелік тем Форуму. Як? Не всі Ваші?
А тут - ще одна...Хочете говорити особисто - будь-ласка: ozharovskyy@yahoo.com
З повагою
о.Олег
2008.07.01 | P.M.
Re: подивіться на загальний перелік тем Форуму. Як? Не всі Ваші?
+О пише:> А тут - ще одна...
Так, але саме це дратує дописувачів. Й тому я б хотів більш "компактної" розмови.
> Хочете говорити особисто - будь-ласка: ozharovskyy@yahoo.com
А особисто що, у вас часу більше .
2008.07.01 | +О
Re: компактних розмов у Вас не вийде
ось знову грозитеся відкрити тему. А розмова особиста тим і цінна, що я грішний мало що, окрім особи, вважаю вартим уваги. Тому і постараюсь приділити Вам якомога більше особистої уваги. В особистій розмові зможу дозволити собі пофілософствувати. Тут - не можуприпиняю дописувати у цю гілочку, вибачте
З повагою
о.Олег
2008.07.02 | P.M.
Re: компактних розмов у Вас не вийде
Розумію вас -- усе аби наперекір, навіть якщо усупереч здоровому глузду
Облиште внутрішній бунт. Шукайте упокорення.
2008.07.02 | +O
Re: та ні - дав Вам конкретну пропозицію, чекаю
2008.07.03 | P.M.
про яку пропозицію ви балакаєте?
Знаходите час для відповідей у розмаїтих гілках, а звести розмову в одну не хочете.Хочете подратувати дописувачів, не розумію ..
2008.07.03 | +О
Re: пропозиція особистої розмови і саме,щоб "не дратувати"/перла
2008.07.03 | P.M.
так розмовляєте ж на людях, а в одній гілці не хочете чомусь
2008.07.03 | +О
Re: не бажаю, бажаю приватної розмови. Така воля моя
2008.07.03 | P.M.
якщо бажаєте приватної розмови чомуж відгукуєтесь в інших гілках
2008.07.01 | P.M.
Re: о.Шевчука таки перечитайте
Краще запросіть його сюди.+О пише: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1214830654
> Слава Ісусу Христу!
Слава навіки!
> Василій Великий не єретик, а Святий. Знайшовся під впливом Орігена, як і всі Каппадокійці, а також велетні Західного Богословія - Амврозій Медіолянський, Августин Блаженний, Ієронім...
> Оріген - безцінний скарб Церкви.
> Оріген - велика біда Церкви.
> Межою у цьому (скарб/біда) якраз і виступає заперечення Орігеном матеріальності (актуальній нам з Вами), як сотвореної Богом (а не в якості наслідок гріха - "огрубіння тіл"). Ви надто мало знаєте і надто нахабні (вибачте) у своєму незнанні, щоб я грішний міг Вам це пояснити (вірніше - пробував і знову прошу: прочитайте виклад о.Шевчука). Богословіє - дуже складна наука, Віра Церкви відповідала від часу життя В.Великого на дуже багато запитань і сьогодні вимушена чітко твердити, відповідаючи на єресі:
Якщо для вас Богословіє є важким не беріться за нього. Й слухайтесь тих, хто не боїться що і коли має говорити.
> 364 Тіло людини бере участь у гідності «образу Божого»
> про розрізнення між "тіло" і "плоть" можна було б вже з півтора року тому Вам прочитати в о.Шевчука і довідатись, що і тіло, і душа мають стан "плоть", про що я грішний Вам писав у http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_rel&trs=-1&key=1206538138&first=&last=
Так, тіло людини бере участь у гідності «образу Божого»
Плоть же не є тілом. Затямте це собі й не меліть дурниць.
Следует подчеркнуть, что плоть не есть тело, но та низшая "часть", периферийная сторона души человека, которой он связан со своим телом – оживотворяющая или страстно-чувственная ее способность, по грехопадении ставшая тиранически господствовать в душе, подчинив себе ее высшие способности – разум и волю.
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1213703523
http://g-vik.narod.ru/2007/n36/07_36s9.htm
> і, наприклад, цитований для Вас паном Георгієм http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_rel&trs=-1&key=1205274755&first=&last= через о.Флоровського св.Йоан Золотоуст, пише про те, що ми не заперечуємо гідності людського тіла (актуальна нам з Вами видима тілесним оком матеріальність), а заперечуємо гідність тління і смерті: людина сотворена Богом духовноматеріальною і "дух і матерія в людині не є двома з`єднаними природами: з`єднання їх творить одну єдину природу" (цитую (перевірте) Катехизм, 365); матеріальна складова людської природи завжди була смертною (ось цитую для Вас Св.Теофіл Антіохійського http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_rel&trs=-1&key=1213775320&first=&last= , а ось - бл.Августина http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_rel&trs=-1&key=1213366077&first=&last= ), але людина не вмирала, бо смертне тіло черпало з безсмертної душі, а не навпаки, як зараз.
Знову ж таки, не верзіть дурниць.
Плоть, що болить смердить і помирає не є тілом, котрим наділив Господь людину, й у котрому повернемось до Бога.
2008.07.01 | +О
Re: плоть - стан тіла і стан душі. Плоть не є тіло і не є душа
2008.07.01 | P.M.
гріховний/понижений/смертний стан
2008.07.01 | +О
Re: гріховний/понижений/смертний стан
так, точніше це гріховний/понижений/мертвий стан (духовно)душевнотілесної людини. Дух і матерія (в актуальному нам вигляді) - різні природи, але в людині вони творять одну природу. Людина сотворена смертною (в значенні можливості вмирати), бо одна складова її природи є матеріальною. Проте, людина не вмирала, бо матеріальне черпало у духовному, а не навпаки, як зараз. Оце "навпаки" (душа черпає поживу від тіла) і називаємо "плотський стан"З повагою
о.Олег
2008.07.01 | Василь Васьківський
Так дві чи три природи?
+О пише:> Дух і матерія (в актуальному нам вигляді) - різні природи, але в людині вони творять одну природу.
Про божу природу забули чи що? Скільки у Вас взагалі тих природ наплодилось?
"И все они мои!"
2008.07.01 | +О
Re: одна
2008.07.01 | Василь Васьківський
Що це за новий догмат такий?
2008.07.01 | +О
Re: нічого нового: людина є цілість, одна природа
2008.07.01 | Василь Васьківський
А чому Вище Ви написали про дві природи?
2008.07.01 | +О
Re:це довга історія непускання п.Р.Мом матерії до природи людини
2008.07.03 | P.M.
Скажи мені хто твій друг. Або ж яке їхало таке здибало
+О пише: http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1215069040> Слава Ісусу Христу!
Слава навіки!
> (+О) о.Шевчук мій вчитель, я грішний є екзаменований і визнаний бакалавром Богословія. Знаю Вас з роки три і був свідком Ваших можливостей ведення розмови, в тому числі з иншим вчителем УКУ - Петром Гусаком...
Ось передаю нашу розмову з вчителем пана +О паном Гусаком http://www.bohoslov.org.ua/viewtopic.php?id=116
На мою ж першу репліку, котра до п. Гусака й не відносилась, ось вона:
Немає жодного збочення, коли чоловік з дружиною перед тим як лягти до ліжка помоляться.
Як надихнулися, так і видихніть.
Молитися можна і треба, коли подружжя просить у Бога, що би послав їм діточок.
Усе решта -- тримати при собі і не виносити на люди, так як це робите, коли йдете випорожнюватись.
Гусак відповідає:
Yur [це мій нік], ти мракобіс. Твоє серце сповнене чорної жовчі і ненависті до людей. Ти мабуть горе-монах? Чи не боїшся що за порушення заповіді любові до ближнього і за всі хамські слова, сказані на цьому форумі, прийдеться дати одвіт перед Богом? Трепещи!...
А окрім того, якщо зустрінемося, то я із задоволенням проведу суто православну хіротонію, себто благочестиве рукоприкладство по твоїй неблагочестивій мармизі. Це тобі буде во смірєніє і во спасєніє.
> (+О) Мій висновок: не можна Вас пускати між хороших людей - Ви їх обов`язково облаїте.
Гав
> (+О) Шкодую, що Ви щось на це у властивому Вам злому дусі вигукнете, але у даному випадку - таке моє рішення.
Здуйте щічки. Вирішувати вам не доводиться.
Ваше діло слухати й мотати на вус
2008.07.08 | +О
Re: Скажи мені хто твій друг. Або ж яке їхало таке здибало
Слава Ісусу Христу!о.Шевчук є моїм вчителем. Петро Гусак не є моїм вчителем. Я багато дечого користаю з його праці, зокрема - перекладацької, і у нас дійсно багато спільного. Пан Петро не дуже стримана людина і з цього - дійсно: ну Ви і здибались... Шкода що у Вас так вийшло.
з повагою
о.Олег
Р.S. зараз не маю часу на дискусії - багато роботи. Але в особистому порядку обіцяю знаходити час на розмову з Вами. e-mail знаєте
2008.07.08 | P.M.
Re: Скажи мені хто твій друг. Або ж яке їхало таке здибало
+О пише:> Слава Ісусу Христу!
Cлава навіки!
> о.Шевчук є моїм вчителем. Петро Гусак не є моїм вчителем. Я багато дечого користаю з його праці, зокрема - перекладацької, і у нас дійсно багато спільного. Пан Петро не дуже стримана людина і з цього - дійсно: ну Ви і здибались... Шкода що у Вас так вийшло.
Це у кого що вийшло?.
Ви б краще відповіли за свої слова брехливі і наклепницькі.
(+О) Знаю Вас з роки три і був свідком Ваших можливостей ведення розмови, в тому числі з иншим вчителем УКУ - Петром Гусаком... Окрім того, Ви не прочитали курсу лекцій, пропонованих Вам. Мій висновок: не можна Вас пускати між хороших людей - Ви їх обов`язково облаїте.http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1215069040
2008.07.08 | +О
Re: Петро Гусак - хороший чоловік. Як і Ви. Проблема, що падаєте
2008.07.08 | P.M.
куди вже далі падати, пане +О
Обманюєте, створюєте наклепи, відверто суперечите вченню Церкви. Куди вже далі?.А Петро Гусак перш за все має совість, на відміну від вас. Прямий і відвертий, не опускається до крутійства і лицемірства, уміє змовчати там де не має упевненості.
Вам же, поки що, пхатися до богословія немає сенсу, ба навіть й шкідливо, -- один блуд виходить від вас.
Раджу припинити говорити щось від себе й зосередити зусилля на подані офіційних матеріалів й документів Церкви.
У цьому від вас дійсно справжня користь, за шо й можна подякувати. Але тільки за це.
2008.07.09 | +О
Re: ні не обманюю, ні не створюю наклепи, ні не суперечу Вченню
Слава Ісусу Христу!просто говорю з Вами, а не кричу, як це зробив пан Петро. В цьому Його не підтримую, як і Вас, коли сваритесь (а сваритесь Ви у своїх дописах через рядок, шкода, що цього не помічаєте). Стосовно ж Богословія: прошу зауважити, що пан Петро є знавцем Вчення Церкви, як і я грішний. Ви - не є. Зірвався пан Петро на Вас саме тому, що Ви дуже мало знаєте, щоб з Вами можна було дискутувати. Мовчати , наскільки п.Петра знаю, Він не буде - Він якраз дуже впевнений у своїх знаннях. Пробуйте з п.Петром говорити, якщо, звичайно, Він удостоїть Вас своєї уваги. Хоча - навряд чи у пана Петра вистарчить до Вас терпіння. Бо, якщо Він таки буде терпеливим, то здасться Вам "опущеним до крутійства і лицемірства", "антихристом", "служкою"... як там ще у Вас. Навряд, чи Ви це розумієте, але те, що люди з Вами розмовляють, щось Вам пояснюють, говорить не про цікавість Вас, як співрозмовника, а про свого роду духовний подвиг, досить важкий хрест, який взяли на себе ці люди. Щастя Вам і Миру
З повагою
о.Олег
2008.07.09 | P.M.
вихвалюватись можете скільки завгодно
Моє діло проповідувати Боже Слово.+О пише:
> Слава Ісусу Христу!
Слава навіки!
> Стосовно ж Богословія: прошу зауважити, що пан Петро є знавцем Вчення Церкви, як і я грішний.
Не маю бажання про це з вами перепиратися.