"І побачив Бог усе, що вчинив. І ото, вельми добре воно!"
04/25/2009 | eletricity
Головною метою відступників Церкви Христової є намагання обожествити той стан провини, у котрому внаслідок непослуху опинилася людина, а з нею увесь світ.
Свої недолугі спроби єретики намагаються обгрунтувати словами з Символу Віри ".. творця неба і землі, і всього видимого й невидимого". А раз усе, що творить Бог є добрим, отже й видиме у тому ж числі.
Звичайно що ДОБРЕ, панове єретики!!
Але як учить Церква, для спасіння людини.
КАТЕХИЗМ
280
Сотворение есть основа "всех спасительных планов Божиих", "начало истории спасения", вершина которой - Христос. http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0279.html
И виде Бог, яко добро (Быт. 1, 8). Созидаемое Богом не очам Божиим доставляет приятность, и одобрение красоты у Бога не таково, как у нас. Для Него прекрасно то, что совершено по закону искусства и направлено к благопотребному концу. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday03.html
Так само, як доброю є тюрма, просто чудовою для виправлення злочинців. Нічого кращого не придумаєш.
Тож і світ цей грішний, у котрому людина опинилася через непослух Богові, є прекрасним місцем для її виправлення. Але як мали б розуміти, не надається для життя вічного, адже нікому не охота проводити усе своє життя у в'язниці.
Зрозумілим є й те, що люди повинні дякувати Богові що опинилися саме у в'язниці, звідкіля є шанс вийти на волю, а не отримали смертний вирок, на котрий самі себе прирекли своїм непослухом Богові.
Тож маємо скористатися тим шансом, котрий дає нам милосердний Господь й осягнути Життя Вічне у Царстві Небеснім з відродженим духом й в оновлених преображених/духовних тілах.
А служки антихристові нехай залишаються зі своїм патроном у царстві видимої свободи, а до Божого приписувати таку -- ЗАСЬ.
Свої недолугі спроби єретики намагаються обгрунтувати словами з Символу Віри ".. творця неба і землі, і всього видимого й невидимого". А раз усе, що творить Бог є добрим, отже й видиме у тому ж числі.
Звичайно що ДОБРЕ, панове єретики!!
Але як учить Церква, для спасіння людини.
КАТЕХИЗМ
280
Сотворение есть основа "всех спасительных планов Божиих", "начало истории спасения", вершина которой - Христос. http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0279.html
И виде Бог, яко добро (Быт. 1, 8). Созидаемое Богом не очам Божиим доставляет приятность, и одобрение красоты у Бога не таково, как у нас. Для Него прекрасно то, что совершено по закону искусства и направлено к благопотребному концу. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday03.html
Так само, як доброю є тюрма, просто чудовою для виправлення злочинців. Нічого кращого не придумаєш.
Тож і світ цей грішний, у котрому людина опинилася через непослух Богові, є прекрасним місцем для її виправлення. Але як мали б розуміти, не надається для життя вічного, адже нікому не охота проводити усе своє життя у в'язниці.
Зрозумілим є й те, що люди повинні дякувати Богові що опинилися саме у в'язниці, звідкіля є шанс вийти на волю, а не отримали смертний вирок, на котрий самі себе прирекли своїм непослухом Богові.
Тож маємо скористатися тим шансом, котрий дає нам милосердний Господь й осягнути Життя Вічне у Царстві Небеснім з відродженим духом й в оновлених преображених/духовних тілах.
А служки антихристові нехай залишаються зі своїм патроном у царстві видимої свободи, а до Божого приписувати таку -- ЗАСЬ.
Відповіді
2009.04.27 | eletricity
ТОЙ, що може й не творити
КАТЕХИЗМ296
Ми віримо, що для творення Бог не потребує нічого наперед існуючого, жодної допомоги. Творення не є також необхідною еманацією Божого єства. Бог творить власною волею «з нічого»:
Що ж надзвичайного було б у тому, якби Бог випровадив світ із матерії, яка вже була раніше? Людський творець, коли йому дають матеріал, робить із нього все, що захоче. А тим часом Божа могутність виявляється якраз тоді, коли Він виходить із нічого, щоб зробити все, що побажає.
Мы верим, что Богу не нужно ничего ранее существующего и никакой помощи для того, чтобы творить. И творение также не есть обязательное излучение существа Божия. Бог свободно творит "из ничего":
Что было бы в том необыкновенного, если бы Бог извлек мир из ранее существовавшей материи? Человек, ремесленник, когда ему дают материал, делает из него все, что хочет. В то время как могущество Божие открывается тогда именно, когда Он исходит из небытия, чтобы сделать все, что хочет. http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0279.html
Тож, як того учить Церква, Бог творить матерію із нічого, це Його Боже твориво. Також бачимо, що хоч Бог і постає перед нами Творцем, Він може й не творити. Таке є цілком логічним, зважаючи на Його ніким і нічим необмежену Божу волю. Адже Бог може УСЕ і чинить те, що вважає за потрібне.
Звідсіля й отримуємо для себе різницю -- Бог Творець й Той, що може нЕ творити. Також ми усвідомлюємо, що навіть коли Бог не творить, потенціал творця у Ньому присутній завжди. Як у того художника чи композитора, що ще не реалізував, не ВИЯВИВ свій художній задум, але котрий міститься в його свідомості.
Як учить Святе Письмо, Бог творить Словом Своїм усе, що стосується світу видимого.
Світ же невидимий/ангельський/небесний, теж сотворений Господом Богом, але в мовчанні. Бо Перше Слово Боже "Хай станеться світло!" символізує початок сваіту видимого.
Сами же ангелы сотворены, как указывает преподобный Исаак Сирин, "в молчании",[2] потому что первое слово Бога - "да будет свет" относится к видимому миру. В молчании - то есть в тайне, прежде слов и прежде времени.http://azbyka.ru/hristianstvo/dogmaty/alfeev_tainstvo_veru_20g-all.shtml
Отже ПОЧАТКОМ і КІНЦЕМ є Слово Боже, Ким Бог й творить віки, себто часово/просторовий Всесвіт.
Для такого Божого задуму потрібна розумова діяльність, що може бути реалізованою лише в ПОТЕНЦІАЛІ ЛЮДИНИ, з її розумом і з її тілом. Інші тіла, тваринні наприклад, з їхніми копитами й рилами, мордами і лапами для творення не годяться.
Тому й кажемо, що ЛЮДЯНІСТЬ є закладеною у Богові Творцеві в Його Божому Слові. Казати, що тієї людяності немає в Отцеві й Духові теж не можемо. Бог Є ОДИН і те, що належить одній з Божих Іпостасей, належить Єдиному Богові.
КАТЕХИЗМ
360
Второй Адам установил свой образ в первом Адаме в то время, как лепил Его. http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0355.html
704
"Что же до человека, то его Своими руками [т.е. Сыном и Духом Святым] Бог вылепил (...) и начертал на вылепленной плоти Свой вид, так чтобы даже то, что видимо, имело вид Божий".
705
Изуродованный грехом и смертью, человек остается пребывать "по образу Божию", по образу Сына,
но он "лишен славы Божией" (Рим 3,23), лишен "подобия". http://www.krotov.info/acts/20/2vatican/0683.html
Лиш у Слові Його Божому ЛЮДЯНІСТЬ виЯВляється. Себто те, що тайне/невидиме стає відкритим/видимим.