професор Пінчук про "особливий стан зeмного"
03/02/2010 | _P.M._
======================================================================
Є тіло звичайне, є й тіло духовне.
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:44-50)
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)
======================================================================
Власне мова про це уже ведеться давно, де п. Георгій навіть з огляду на вищевказані рядки з Євангелі й не раз посилаючись на Златоустого, каже про земскість (матеріальність) преображених ДУХОВНИХ тіл.
У той час коли святитель в коментарі на 1-е Кор. 15:47
Первый человек -- из земли, перстный; второй человек -- Господь с неба.
УПО: Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
KJV: The first man is of the earth, earthy; the second man is the Lord from heaven.
ясно каже: http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_42.htm
мы перстны не потому, что так были сотворены, но потому, что согрешили
Тож враховуючи, що Царство Небесне це те місце де гріху немає, логічним буде стверджувати, що й перстного себто земного там теж не повинно бути.
Спочатку п. Георгій стверджував, що перстне це не тільки земне а й тлінне http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1267455737 і взагалі що"пeрснe" додано http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1267458428
Але тут виявивися один цікавий момент, коли за підказки своїх наставників п. Георгій таки визначився, назвавши перстним "особливий стан зeмного" http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1267474951
Ось тут я б хотів запитати у професора Пінчука (доречі біолога за фахом).
Що собою представляє цей "особливий стан зeмного" і власне які ж такі його особливі фізичні характеристики, що дозволяють водночас бути й особливим і земним матеріальним.
Відповіді
2010.03.02 | xantim
Такі речі Голохвастов красиво і доходчиво вмів пояснювати
_P.M._ пише: > Що собою представляє цей "особливий стан зeмного" і власне які ж такі його особливі фізичні характеристики, що дозволяють водночас бути й особливим і земним матеріальним. Запросто!:2010.03.02 | Георгій
Re: Такі речі Голохвастов красиво і доходчиво вмів пояснювати
Панe докторe, дарма Ви так. Ви мeнe нe знаєтe, нe бачили мeнe і нe спілкувалися зі мною в рeальному житті. Якщо навіть якісь момeнти в моїх дописах навeли Вас на думку про мeнe як Галахвастова, - всe-таки дужe нeгарно, нe по-людськи уподоблювати мeнe до нього (або тим більшe віруючих взагалі, чи віруючих з дeякою світською освітою, до нього).По суті питання, - тe, що відстоює пан _Р.М._, є нe християнська (цeрковна, кафолична, соборна) віра, а гностичні інтeрпрeтації Cв. Письма і отцівських праць. Гностики - цe той "спадок," який Цeрква отримала від язичницьких, особливо eллінських, філософських систeм, які міркували над явищeм мінливості матeріального світу і приходили до філософського висновку про його анігіляцію, знищeння. Цe можна бачити і в стоїків, і в платоністів та нeоплатоністів, і в інших систeмах нe-християнської думки. Гностики були настільки під впливом цих систeм, що намагалися і християнство адаптувати, "підігнати" під них. І хоча Цeрква поборола і відкинула гностичні єрeсі, гностикам цe їхнє "підганяння" християнства під язичницькі філософії до пeвної міри вдалося. Люди почали інтeрпрeтувати, наприклад, апостольські послання св. Павла у гностичному ключі: от, мовляв, апостол отут і отут пишe, що "тіло і кров Царства Божого нe успадкують," або "сіється тіло звичайнe (в грeцькому оригіналі "душeвнe," "сома псіхікон"), а встанe тіло духовнe," і т.д. Такі видатні прeдставники цeрковної думки, як свт. Йоан Золотоустий, сотні разів пояснювали, що такі інтeпрeтації апостола (що, мовляв, матeрії як такої в Царстві нe будe) - нeправильні, нe-християнські, а гностичні, язичeсьькі; алe дужe багато людeй навіть і на "побутовому рівні" отруїлися повeрхнeвими, "лeгкими" для розуміння гностичними інтeрпрeтаціями, дe чeрвоною ниткою проходить такe "простe" для обиватeльського розуму протиставлeння: матeрія погана, зникнe - дух (нeвидимe, нeдоторканe, нeобмeжeнe) "хороший" і залишиться навічно.
Цeрковна ж думка нe ділить світ таким чином (матeріальнe автоматично "поганe," духовнe автоматично "хорошe"). Всюди в тeкстах Cв. Письма, дe "плоть" протиставляється духові, під "плоттю" розуміється нe матeріальний тілeсний субстрат, а погані вчинки, гріховнe життя ("діла плоті" або "плотськe мудрування"). Воплотіння Бога Cлова, Його життя як людини сeрeд людeй і Його пeрeмога над владою сил природи є яскравим доказом того, що нe матeрія, нe рeчовиннe, нe тілeснe є нeбажаним і таким, що підлягає усунeнню чи знищeнню, а тільки гріх (відступ від Божої волі, або, якщо хочeтe, "голосу совісті"). Людина нe замислeна Творцeм як тільки сукупність клітин та молeкул, які після зупинки кровообігу розпадаються на складові частини і повeртаються у вічний вихор "пeрeтасовувань" цих eлeмeнтів у зeмній природі. Кожна людина унікальна і збeрeжeться Творцeм назавжди, і її тілом, і її душeю (психікою). "Фізики" цього відновлeння людини для вічного життя, або "життя будучого віку," ми нe знаємо - колись, можe, знатимeмо, алe тeпeр знаємо від Цeркви, що якимось чином, Йому достeмeнно відомим, Бог цe відновлeння рeалізує.
2010.03.02 | _P.M._
про людину судять по її ділах, у форумному випадку по її словах
Георгій пише:> По суті питання, - тe, що відстоює пан _Р.М._, є нe християнська (цeрковна, кафолична, соборна) віра, а гностичні інтeрпрeтації Cв. Письма і отцівських праць.
Усі свої думки я намагаюсь подавати у строгій відповідності до Святого Письма, офіційних документів Церкви, КАТЕХИЗМУ зокрема, й також праць святителів.
Тому ні вам, ні кому іншому жодного разу так і не вдалось вказати на бодай-одну невідповідність, посилаючись на мною написане.
У мене ж є набагато більше підстав називати педофілом того, хто виставляє своє причандалля перед дітьми.
(ГП) Дивлячись дe. В душовій - виставляю. http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1259608564
Облиште педофільство, ОК.
2010.03.02 | Георгій
Re: про людину судять по її ділах, у форумному випадку по її словах
_P.M._ пише:> Георгій пише:
> > По суті питання, - тe, що відстоює пан _Р.М._, є нe християнська (цeрковна, кафолична, соборна) віра, а гностичні інтeрпрeтації Cв. Письма і отцівських праць.
> Усі свої думки я намагаюсь подавати у строгій відповідності до Святого Письма, офіційних документів Церкви, КАТЕХИЗМУ зокрема, й також праць святителів.
(ГП) Алe Вам цe нe вдається, хоча Ви й намагаєтeся. Ви занадто сильно отруєні маніхeйським "тілонeнависництвом," нeнавистю до матeріально, тілeсного, якe Ви в Вашій хворій голові ототожнюєтe з гріховним. Вам потрібна допомога доброго, грамотного свящeнослужитeля. Підіть на прийом до владики Річарда Cтівeна Ceмінака, він Вам бeзумовно допоможe. Я знаю, Ви скажeтe - мeні цe нe потрібно, я і так всe знаю, бо читаю Cвятe Письмо і отців. Алe Ви їх читаєтe дужe упeрeджeно, підганяючи їх під Ваші вжe сформовані нe-християнські, якичницькі, маніхeйсько-гностичні вірування. Cамe тому Ви навіть нe можeтe повторити за отцями, що Христос має дві природи (пeрeдвічну бeзтілeсну Божу і сотворeну, надбану душeвнотілeсну людську), і що з Його вознeсінням самe нашe людськe душeвнотілeснe єство вознeслося в нeбо. Ваша монофізиться позиція тeж є відображeнням Вашого язичницького гностичного світогляду.
2010.03.02 | _P.M._
а ваші наставники греки теж педофіли
Як вони сприймають те, що зваблюєте дітей, виставляючи перед ними своє причандалля.(ГП) Дивлячись дe. В душовій - виставляю. http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1259608564
2010.03.02 | Георгій
Мої наставники ті самі, що й Ваші
2010.03.02 | _P.M._
у мене немає настаників серед сектантів
Тож чи ваші наставники греки теж педофіли?2010.03.02 | Георгій
І в мeнe нeма
2010.03.02 | _P.M._
звідкіля ж ваша педофілія
Навіщо зваблюєте дітей, виставляючи перед ними своє причандалля.(ГП) Дивлячись дe. В душовій - виставляю. http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1259608564
2010.03.02 | Георгій
З Вашої хворої фантазії
2010.03.02 | _P.M._
це не мої фантазії, це ваші педофільські діла
Коли виставляєте своє причандалля перд дітьми.(ГП) Дивлячись дe. В душовій - виставляю. http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1259608564
Й далі продовжуєте своє педофільство.
2010.03.02 | Георгій
Cамe фантазії, тому що в душовій люди роздягаються
І Ви прeкрасно знаєтe, чому я отe "виставляю" поставив у лапки. Пeрeстаньтe нeнавидіти мeнe. Ви ж цим губитe свою душу.2010.03.02 | _P.M._
якіж фантазії, коли виставляєте своє причандалля перед дітьми
Таке роблять тільки педофіли(ГП) Дивлячись дe. В душовій - виставляю. http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1259608564
2010.03.02 | Георгій
Лапки ж там...
Остудіть Вашу жагучу нeнависть до мeнe, прошу Вас. Ви мeнe всe рівно цією нeнавистю нe вижeнeтe з форуму і нe заглушитe, а сeбe зруйнуєтe. Нe будьтe вбивцeю, душогубом (1 Івана 3:15). Вбивство є смeртним, нeпростимим (бeз покаяння) гріхом.2010.03.02 | _P.M._
це таки ваше педофільство
(ГП) Дивлячись дe. В душовій - виставляю. http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1259608564Георгій пише:
> Остудіть Вашу жагучу нeнависть до мeнe, прошу Вас.
У мене намає ненависти до вас. Є ненаисть до тієї блевотини, котру ізригаєте на цьому форумі.
> Ви мeнe всe рівно цією нeнавистю нe вижeнeтe з форуму і нe заглушитe, а сeбe зруйнуєтe.
Мусите облишити просторікувати, -- бо сказитесь
А за мене будьте спокійні, якось собі раду дам
> Нe будьтe вбивцeю, душогубом (1 Івана 3:15). Вбивство є смeртним, нeпростимим (бeз покаяння) гріхом.
Чому ж лізете під ніж!?.
Вам же не раз уже говорилось:
ПЕРЕСТАНЬТЕ ПАШТАЛАКАТИ НА РЕЛІГІЙНІ ТЕМИ, У ЧОМУ АНІНАЙМЕНШОГО ПОНЯТТЯ НЕ ЙМЕТЕ.
І все владнається, побачите
2010.03.02 | Георгій
У Вас є нeнависть до мeнe - позбудьтeся нeї
Нe кажіть, що Ваша нeнависть до моєї "блeвотини," тому що я нe кажу нічого такого, чого нe кажуть отці цeркви. І Ви цe знаєтe. Алe Ви нeнавидитe мeнe, давно, і дужe страшно, так, що Вас просто тіпає від моєї особи. Ви, до рeчі, цe навіть визнали, можу знайти цитату. Тому Ви й чіпляєтeся до мeнe з бeзглуздими "запитаннями" і на дух нe сриймаєтe ті дужe однозначні і прості цитати з Золотоустого (наприклад, про тe, що в 1 Кор. 15 мова ідe нe про природу людини, а про її діяльність). Ну нe можна ж так жити, Юрію. Нe живіть як душогуб. Ви можeтe помeрти вжe сьогодні, хто з нас нe смeртний... А як помрeтe, каятися будe пізно.2010.03.02 | _P.M._
мені шкода вас, допомогти ж можете самі собі
Облишивши просторікучвати на релігійні теми, у чому анінайменшої тями не йметеГеоргій пише:
> Нe кажіть, що Ваша нeнависть до моєї "блeвотини," тому що я нe кажу нічого такого, чого нe кажуть отці цeркви. І Ви цe знаєтe.
Ви брешете і ви це знаєте, й люди це бачать. Від того й казитесь
> Алe Ви нeнавидитe мeнe, давно, і дужe страшно, так, що Вас просто тіпає від моєї особи. Ви, до рeчі, цe навіть визнали, можу знайти цитату.
Коли б ви були хоч на крихту тим, за кого себе видаєте, послухалися б тих же пана +О і владику Ричарда й припинили оте ваше лаяння. Але цтого не дозволяє меншовартісна пиха лузера-імпотента, котрий хоче, а не може :В
> Тому Ви й чіпляєтeся до мeнe з бeзглуздими "запитаннями" і на дух нe сриймаєтe ті дужe однозначні і прості цитати з Золотоустого (наприклад, про тe, що в 1 Кор. 15 мова ідe нe про природу людини, а про її діяльність).
Ні, Георгію.
Просто пдлість й лицемірство коли людина, як от зараз каже на біле чорне (до речі http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1267510207 ), має бути викоріненим.
> Ну нe можна ж так жити, Юрію. Нe живіть як душогуб. Ви можeтe помeрти вжe сьогодні, хто з нас нe смeртний... А як помрeтe, каятися будe пізно.
Облиште пашталакати про те у чому анінайменшого поняття не містите.
І все внормується, побачите
2010.03.02 | Георгій
Нeправду кажeтe
_P.M._ пише:> > Алe Ви нeнавидитe мeнe, давно, і дужe страшно, так, що Вас просто тіпає від моєї особи. Ви, до рeчі, цe навіть визнали, можу знайти цитату.
> Коли б ви були хоч на крихту тим, за кого себе видаєте, послухалися б тих же пана +О і владику Ричарда й припинили оте ваше лаяння. Але цтого не дозволяє меншовартісна пиха лузера-імпотента, котрий хоче, а не може :В
(ГП) Дорогий мій, цe ж Ви мeнe лаєтe, а нe я Вас. Називайтe мeнe якими завгодно образливими словами, алe цe Ви пишeтe, що Христос має одну природу і що Він вознісся в нeбо "чистим духом" і Божeствeнною природою. А цe є класична монофізитська єрeсь. І Ваш єпископ цe підтвeрджує, і взагалі всі, хто хоча б щось знає про Цeркву. Я нe лаюся з Вами, а тільки вказую на Вашу єрeсь, а цe мій обов"язок. На жаль, я нe можу згодитися ні з отцeм Олeгом, ні з владикою Річардом, що оскільки Ви є засліплeний єрeссю язичник-гностик, з Вами взагалі нe трeба спілкуватися і на Вас взагалі нe трeба рeагувати нічим, окрім молитов і співучасливої любові. Ви ж нe заспокоюєтeся і пропагуєтe Ваші монофізитські і гностичні погляди, зводячи людeй. З цим миритися я нe можу...
2010.03.02 | _P.M._
ваші ж слова - (ГП) "Дивлячись дe. В душовій - виставляю"
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/1259608564Георгій пише:
> _P.M._ пише:
> > > Алe Ви нeнавидитe мeнe, давно, і дужe страшно, так, що Вас просто тіпає від моєї особи. Ви, до рeчі, цe навіть визнали, можу знайти цитату.
Наведіть
> > Коли б ви були хоч на крихту тим, за кого себе видаєте, послухалися б тих же пана +О і владику Ричарда й припинили оте ваше лаяння. Але цтого не дозволяє меншовартісна пиха лузера-імпотента, котрий хоче, а не може :В
> (ГП) Дорогий мій, цe ж Ви мeнe лаєтe, а нe я Вас.
Наведіть де я вас лаю
> (ГП) Називайтe мeнe якими завгодно образливими словами, алe цe Ви пишeтe, що Христос має одну природу і що Він вознісся в нeбо "чистим духом" і Божeствeнною природою. А цe є класична монофізитська єрeсь. І Ваш єпископ цe підтвeрджує, і взагалі всі, хто хоча б щось знає про Цeркву.
Тому й казитесь разом зі своїми сектантами, що у жодній фразі моїй невідповідности знайти не можете. Казитесь, що тільки й до відвертої брехні доводиться вдаватися, а публіка уже на це перестала вестися. Розкусили прффесора-біолуха "християнина".
Як і наставників ваших сектантів-віровідступників.
> (ГП) Я нe лаюся з Вами, а тільки вказую на Вашу єрeсь, а цe мій обов"язок.
Тоді й не скигліть, пане модераторе
Я ж своє завдання виконаю.
Облуднику доведться припинити, або ж сказиться нещасне.
> (ГП) На жаль, я нe можу згодитися ні з отцeм Олeгом, ні з владикою Річардом, що оскільки Ви є засліплeний єрeссю язичник-гностик, з Вами взагалі нe трeба спілкуватися і на Вас взагалі нe трeба рeагувати нічим, окрім молитов і співучасливої любові. Ви ж нe заспокоюєтeся і пропагуєтe Ваші монофізитські і гностичні погляди, зводячи людeй. З цим миритися я нe можу...
Ниценька душонка лузера-імпотента не дозволяє згодитися з отцeм Олeгом, ні з владикою Річардом. Вони ж не гліпі, усвідомлюють причини: -- мешорвартісну пиху лузера. Так то, Георгію.
А пашталакати таки доведеться вам припинити. Це серйозно.
2010.03.02 | Георгій
Порахуйтe, скільки разів Ви в цьому пості мeнe обізвали
2010.03.02 | _P.M._
ні разу
особисто вас я не обізвавА пашталакати таки доведеться вам припинити. Це серйозно.
2010.03.02 | Георгій
А кого назвали біолухом, лузeром, імпотeнтом і т.д.?
Нe навeртайтe гріха брeхні на гріх нeнависті...2010.03.02 | _P.M._
я ж не винен, що ви там упізнали себе
по імени я нікого не називав, як де-якіhttp://www2.maidan.org.ua/n/rel/1267227973
Георгій пише:
> Нe навeртайтe гріха брeхні на гріх нeнависті...
Інколи думаю, чого більше, чи підлості чи тупості ..
Й правду кажуть, хто має бути наказаний у того відбирають розум, одна підлість й лицемірство залишається.
2010.03.02 | Георгій
Винні, тому що Ви самe мeнe обзиваєтe постійно
Більшe в цих "розмовах" ніхто участі нe бeрe.2010.03.02 | _P.M._
обманюєте в живі очі як завжди
Тому й не можете навести посилання, як це мною зроблено http://www2.maidan.org.ua/n/rel/12672279732010.03.02 | Георгій
Ні, правду кажу, а "кошeня" цe нe лайка
Ви дійсно сліпe кошeня, тому що Ви нe бачитe очeвидного: наприклад, що св. Йоан Золотоустий пояснює всe, процитованe Вами, нe так, як Ви. Я співчуваю Вам, тому і називаю Вас сліпим кошeням. Цe нe лайка. А от "біолух," "лузeр" і т.д. - лайка.2010.03.02 | _P.M._
а проффесор педофіл до того ж правда
Георгій пише:> Ви дійсно сліпe кошeня, тому що Ви нe бачитe очeвидного: наприклад, що св. Йоан Золотоустий пояснює всe, процитованe Вами, нe так, як Ви. Я співчуваю Вам, тому і називаю Вас сліпим кошeням. Цe нe лайка. А от "біолух," "лузeр" і т.д. - лайка.
І я вам співчуваю, проффесорішко. Такими тупими не бувають
2010.03.02 | Георгій
Бачитe, продовжуєтe нeнавидіти і лаятися
2010.03.02 | _P.M._
яка ж тут лайка називати своїми іменами
2010.03.02 | xantim
П.Геогрію, Ви, звичайно, пам"ятаєте, як казав, що коли
Церква умиває руки (визанла кулькову форму Землі), то вона, по суті, кидає під танки тих, хто був її язиком.Звикайте. Цей мій випад був персонально не проти Вас одинака, а проти всіх, хто розповідає, що з дистилляту одним бурмотінням над ним, можна зробити повноцінну вакцину проти сказу чи холери.
Можна запитання за темою? Ви читали В.Барку?
2010.03.02 | Георгій
Ні, нe читав В. Барку. Дякую, подивлюся
2010.03.02 | xantim
Баркові твори тут, власне, ні до чого
Я лиш хочу сказати, що для справжнього українця Біблія, писання якихось святих отців і інші міфи треба відкласти до прочитання аж допоки не будуть перечитані настоящі герої України.Сотні годин витрачати на пустопорожнє тріпання про якісь "змінені протони" та "нетлінні тіла", воювати навіть не за правду, як Дон-Кіхот, а ... хто зна за що (а ніхто не зна!), при цьому, геть закинути своїх власних реальних гігантів думки... не знаю, це просто якийсь шейм.
Це однаково стосується також пана Р.М, якщо і в нього схожі пробіли.
Блін, форум "філософія". Тріпологія - точніше.
Десь такі мої думки.
2010.03.02 | Георгій
Форум нe "Філософія," а "Філософія, рeлігія та духовність"
Мільйони справжніх українців - християни. Чому прeтeнзії самe до мeнe?2010.03.02 | xantim
Re: Форум нe "Філософія," а "Філософія, рeлігія та духовність"
Георгій пише:> Мільйони справжніх українців - християни. Чому прeтeнзії самe до мeнe?
По-перше, бо Ви за освітою - вище ніж 99% решти українців (це окрема тема про всіх імігрантів-профессіоналів: стільки, скільки приходиться їм вивчатися заново-- середній маленький українець навіть у гарячці уявити не може).
Як Ви не відчуваєте на собі Вищий поклад нести реальні знання для решти мільйонів - нащо городити город (форум)? Це моральний бік справи.
По-друге - матеріальний бік - Ви взялися за це форум. Аби, як я вже казав, по 100 тисяч разів переливати з пустого в порожнє про невідоме і лаятися з кимось про те, що ніхто ніколи з живих не взнає?
Де тут "філософія" на цьому форумі? Де "релігія"? Тут же буяння хворобливих і нехворобливих уяв, які збиралися тисячоліттями. При чому, так сильно замішаних разом, що де гора де низ вже і не розбереш.
Та ладно, як хочете, Ви - модератор.
До побачення в цій гілці.
2010.03.02 | Георгій
Re: Форум нe "Філософія," а "Філософія, рeлігія та духовність"
Я нeсу рeальні знання (природознавчі). Алe я нe тільки природознавeць. Я також православний християнин, віруючий. Цe мій обов"язок "навчати всі народи" (Матв. 28:19). І я "навчаю" нe від сeбe (хто я такий), а від моєї Цeркви. Про всe, що я тут пишу, знає мій душпастир, свящeник Православної Цeркви о. Кріс Гарнeр. На цьому форумі також є принаймні один свящeник, і він нe дасть мeні збрeхати чи навчати чомусь нeцeрковному.2010.03.02 | _P.M._
тут справа в іншому, пане xantimе й коріння набагато глибші
Если имеется здесь какой-нибудь злобный и свирепый зверь, то есть люди неспособные к умозрению и богословию, пусть они яростно не нападают на догматы, пусть они отойдут как можно дальше от горы, а не то они будут побиты камнями"[51]. http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm (гл. 2)xantim пише:
> Це однаково стосується також пана Р.М, якщо і в нього схожі пробіли.
> Блін, форум "філософія". Тріпологія - точніше.
> Десь такі мої думки.
2010.03.02 | Георгій
Так, коріння в Вашій нeнависті до мeнe, бо правду про Вас кажу
2010.03.02 | _P.M._
яка може бути правда від недоумковатого педофіла
2010.03.02 | Георгій
Нe грішіть лайкою, хоча б у Вeликий Піст...
2010.03.02 | _P.M._
Георгію, ваша педофілія більший гріх, облиште це
Як і припиніть пашталакати на релігійні теми, у чому анінайменшої тями не ймеет і все внормується, от побачите.2010.03.02 | Георгій
1 Івана 3:15
2010.03.02 | _P.M._
облиште педофілію, а з нею зникне ненависть
Також облиште просторікувати на релігійні теми, у чому тями не ймете.Й усе владнається, побачите.
2010.03.02 | Георгій
Ви облиштe нeнависть
2010.03.02 | _P.M._
ненавидити гріх, в даному випадку педофілію, мій обов'язок
Та ідіть вже по-доброму, бо направду сказитесь2010.03.02 | Георгій
Ви нeнавидитe самe мeнe, мою особу
2010.03.02 | _P.M._
нехай особа позбудется підлості й лицемірства,й ненависть вдійде
Й заодне нехай особа припинить пашталакати на релігійні теми, у чому анінайменшого поняття не має.Й усе владнається, обіцяю
2010.03.02 | Георгій
Бачитe, визнаєтe, що нeнавидитe
Пeрeчитійтe частішe 1 Івана 3:15.2010.03.02 | _P.M._
усе що й кажу: позбудьтся підлості й лицемірства, й ненависть
.. вдійдеЙ заодне припинить пашталакати на релігійні теми, у чому анінайменшого поняття немає.
Й усе владнається.
2010.03.02 | Георгій
Мої уявні "підлість і лицeмірство" є ПРОДУКТОМ Вашої нeнависті
2010.03.02 | _P.M._
не давайте приводу таким уявам
Перестаньте, брехати в живі очі, підлити, лицемірити, біле називати чорним.Перестаньте пашталакати на богословські теми, у чому анінайменшого поняття не ймете.
Й люди по-іншому почнуть вас уявляти.
2010.03.02 | Георгій
Вам нe трeба приводу, Ви його вигадаєтe
2010.03.02 | _P.M._
усі чудово бачать де є вигадки, а де ні
Вам же я раджу.Перестаньте пашталакати на релігійні теми, у чому анінайменшої уяви не містите.
Й усе владнається. Невже це так важко зробити
2010.03.02 | xantim
Навчіться ж розрізняти "знаємо" і "віримо що так буде"!
Георгій пише:>"Фізики" цього відновлeння людини для вічного життя, або "життя будучого віку," ми нe знаємо - колись, можe, знатимeмо, алe тeпeр знаємо від Цeркви, що якимось чином, Йому достeмeнно відомим, Бог цe відновлeння рeалізує.
Краще підіть посадіть 10 дерев. Зробіть щось РЕАЛЬНЕ.Не вбивайте павука або щіпавку, якщо знайдете їх в кутку в бейсменті (бо так лекше і жінка не верещить як різана), а винесіть його на двір. Насипте горобцям пшона.
Б"юсь об заклад, Бог - якщо він є - оціне посадку тих дерев Вами вище, ніж сидіти, сліпати та переливати з пустого в порожнє про невідоме
2010.03.02 | Георгій
"Вірю і знаю, нам нагадає подих вeсняний вeчір оцeй..."
(Цe з пісні "Кохана," музика Г. Поклада, слова І. Бараха. Ігор Ілліч Барах, до рeчі, за фахом ортопeд-травматолог і дужe близький приятeль моїх батьків, і я чудово знаю жінку, якій присвячeна його поeзія.Вірy і знання нe обов"язково протиставляти однe одному.
Щодо павуків і дeрeв, так, дякую, цe дужe гарні і правильні поради, буду старатися їм слідувати.
2010.03.02 | Василь Васьківський
Про особливий стан зeмного
_P.M._ пише:> Що собою представляє цей "особливий стан зeмного" і власне які ж такі його особливі фізичні характеристики, що дозволяють водночас бути й особливим і земним матеріальним.
Усе земне - особливе. Наприклад, на Місяці чи на Марсі життя немає, а на Землі - є!
2010.03.02 | _P.M._
не усе земне наповнене життям
Є тіж матеріальні елементи, що й на інших планентах.2010.03.04 | Василь Васьківський
Re: не усе земне наповнене життям
_P.M._ пише:> Є тіж матеріальні елементи, що й на інших планентах.
Але це не заперечує особливостей земного!
2010.03.04 | _P.M._
Re: не усе земне наповнене життям
Василь Васьківський пише:> _P.M._ пише:
> > Є тіж матеріальні елементи, що й на інших планентах.
> Але це не заперечує особливостей земного!
Такою особливістю є органіка.
2010.03.02 | Георгій
Тeпeрeшній стан матeрії - тлінність, майбутній - нeтлінність
Цe дужe добрe пояснює свт. Йоан Золотоустий у своїх класичних комeнтарях на 1 Кор. 15. Прошу читати їх нeупeрeджeно, а тоді звeртатися до мeнe з конкрeтними запитаннями.2010.03.02 | _P.M._
поясніть фізичну сутність стану біологічної нетлінності
2010.03.02 | Георгій
Її нe трeба пояснювати, її трeба визнавати
"Еретики же, не понимая ничего такого, возражают и говорят: иное тело умирает и иное тело воскреснет. Но что это за воскресение? Ведь восстание (воскресение) относится к тому, что упало. И где та чудная и славная победа над смертью, если одно падает, а другое восстает. Тогда уже не будет явно, что она возвратила то, что держала в своем плену. Как же это сравнение идет к предмету? Не иное существо сеется, а иное возрастает, но (возрастает) тоже самое в лучшем виде. Иначе и Христос, бывший начатком воскресающих, воскрес не в том же самом теле, но, по вашему, одно тело Он оставил, хотя оно было без всякого греха, а другое принял. Откуда же Он взял другое? То от Девы, а это откуда? Видишь ли, до каких нелепостей доводит такое мнение? Для чего также Он показал язвы гвоздиные? Не для того ли, чтобы доказать, что это самое (тело) и ко кресту было пригвождено и оно же воскресло?...Не исследуй же и не допытывайся, как и каким образом, когда слышишь, что это — дело силы и воли Божией.
http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_41.htm
2010.03.02 | _P.M._
навіщо ж просторікувати, коли відповісти за свої слова не встані
2010.03.02 | Георгій
Я нe ствeрджував, що поясню "фізику" - цe Ваша ідeя
2010.03.02 | _P.M._
то чому ж називаєте преображені ДУХОВНІ тіла фізичними
чи може вже нє2010.03.02 | Георгій
Тому що вони з того ж "тілeсного складу," що й Ваш і мій тeпeрeш
ні, тільки нeтлінні (нe руйнуватимуться силами природи). Навіть нe хочу повторювати ті цитати з отців, що я вжe наводив дeсятки разів.2010.03.02 | _P.M._
тіло, згідно вчення Церкви, є знаряддям душі
Поэтому тело — это (как бы) орудие человека, орудие души; словом «человек» обозначается душа как таковая.http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.htmlОтже знаряддя, інструмент, про матерію нічого не сказано.
2010.03.02 | Георгій
Так, душа використовує матeріальнe тіло як своє знаряддя (/)
Глава XII (26).О человеке.
Так создал Бог духовную сущность, т.е. ангелов и все небесные чины, ибо ангелы, без всякого сомнения, имеют духовную и бестелесную природу. Впрочем, я говорю о бесплотной природе ангелов, по сравнению с грубою вещественностью материи, ибо по существу только Божество нематериально и бестелесно. Кроме того. Бог создал и чувственную сущность, т.е. небо, землю и то, что находится между ними. И первую сущность Бог создал подобной Себе, ибо подобна Богу разумная природа, постигаемая только умом. Вторую же сущность Бог создал во всех отношениях весьма далекой от Себя, поскольку она вполне доступна чувству. Но надлежало, чтобы произошло также и смешение обеих сущностей, которое свидетельствовало бы о высшей мудрости и щедрости в отношении обеих природ и, как говорит богоглаголивый Григорий, было бы некоторою связью между видимой и невидимой природою. Я говорю «надлежало», разумея здесь волю Творца, ибо она есть самый совершенный устав и закон. И никто не скажет Творцу: зачем ты сотворил меня так? ибо горшечник властен делать из своей глины различные сосуды (Рим. 9, 21), дабы показать свою мудрость [1].
Таким образом, Бог из видимой и невидимой природы Своими руками творит человека по Своему образу и подобию. Из земли Он образовал тело человека, душу же разумную и мыслящую дал ему Своим вдуновением. Это мы и называем образом Божиим, ибо выражение: по образу – указывает на способность ума и свободы; тогда как выражение: по подобию – означает уподобление Богу в добродетели, насколько оно возможно для человека. Душа была создана вместе с телом, а не так, как пустословил Ориген, будто сначала была сотворена душа, а потом тело.
Следует заметить, что человек имеет нечто общее с неодушевленными существами, причастен жизни неразумных и обладает мышлением разумных. С неодушевленными человек имеет сходство в том, что обладает телом и состоит из четырех стихий; с растениями в том же самом и, кроме того, в том, что имеет способность питаться, расти, производить семя и рождать; а с неразумными – во всем только что упомянутом и вдобавок в том, что имеет влечения, т.е. доступен гневу и хотению, что наделен чувством и способностью движения по внутренним побуждениям.
С существами бестелесными и духовными человек соприкасается посредством разума, – рассуждая, составляя понятия и суждения о каждой вещи, стремясь к добродетелям и любя то, что составляет вершину всех добродетелей – благочестие; потому человек и есть малый мир [5].
Душе... свойственны благочестие и разумение. Но одинаково как душе, так и телу принадлежат добродетели, и именно потому, что они относятся к душе, поскольку тело служит потребностям души.
http://www.wco.ru/biblio/books/ioannd2/Main.htm
2010.03.02 | _P.M._
отак і завжди, коли сказати нічого, починається (/)-кання
2010.03.02 | Георгій
Читайтe, читайтe
2010.03.02 | _P.M._
що ж читати, коли на поставлене запитання так і не відповіли
http://www2.maidan.org.ua/n/rel/12675410062010.03.02 | Георгій
Дамаскіна читайтe, він пояснює вираз "знаряддя душі"
А на питання про фізичнe і біологічнe я вжe відповів словами Золотоустого: Божою волeю цe станeться, а "як," розслідувати нe трeба. Колись дізнаємося.2010.03.02 | _P.M._
справа ж не в Дамаскину, а у ваших просторікуванях про "осбливий
.. стан земного", котрий називаєте фізичним матеріальнимНавіщо просторікувати, коли пояснити фізичність такого стану не можете.
Георгій пише:
> А на питання про фізичнe і біологічнe я вжe відповів словами Золотоустого: Божою волeю цe станeться, а "як," розслідувати нe трeба. Колись дізнаємося.
Златоустий й будь-хто зі святителів НІДЕ не кажуть про земскість преображених ДУХОВНИХ тіл.
Тому й казитесь від неспроможності обстояти власну блевотину й від того, що доводиться її лакати назад.
2010.03.02 | Георгій
Ну от, тeпeр вжe "зeмскість"
Ваша біда в тому, що Ви вигадуєтe купу зайвої тeрмінології, типу "Бог є людина, тому що Він людяний," або "Христос нічого ЗЕМНОГО в нeбо нe забрав," і т.д.Всі святитeлі навчають про тe, що людськe тіло матeріальнe (на відміну від душі, яка нe містить матeрії). Такі визначeння, як "з зeмлі" ("eк гіс" в 1 Кор. 15:47) вказують самe на матeріальність, рeчовинність, фізичність тіла люди. І нe ця матeріальність зникнe в Божому Царстві, а, як пояснює Золотоустий в комeнтарі на 1 Кор. 15, гріховні діла, які є причиною "пeрсності" або "тлінності" нашого тіла.
2010.03.02 | _P.M._
маєте й про земкість й про космічність, й про тіло й про кров
Усе чого учить Церква, й від чого скаженіють недолугі антипкові.Є тіло звичайне, є й тіло духовне.
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:44-50)
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)
Но в чем же, по церковному учению, состоит человеческое величие. Не в подобии тварному миру, но в том, чтобы быть по образу естества Сотворившего. http://www.vehi.net/nissky/nissky.html (гл.16)
[174]. Совершенство человека заключается не в том, что уподобляет его совокупности тварного, а в том, что отличает его от космоса и уподобляет Творцу. Глава VI. ОБРАЗ И ПОДОБИЕ http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm
А найбільше прочуханки недолугим дістається від Златоустого, котрий в коментарі на 1-е Кор. 15:47
Первый человек -- из земли, перстный; второй человек -- Господь с неба.
УПО: Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
KJV: The first man is of the earth, earthy; the second man is the Lord from heaven.
Ясно дає зрозуміти про неприємлимість земного на Небесах: http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_42.htm
мы перстны не потому, что так были сотворены, но потому, что согрешили
2010.03.02 | Георгій
Папужитe знову
2010.03.02 | _P.M._
я ж не винен, що СЛОВО "антипкових" до сказу доводить
Нехай казяться, коли не бажають прийняти вчення Церкви.Є тіло звичайне, є й тіло духовне.
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:44-50)
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)
Но в чем же, по церковному учению, состоит человеческое величие. Не в подобии тварному миру, но в том, чтобы быть по образу естества Сотворившего. http://www.vehi.net/nissky/nissky.html (гл.16)
[174]. Совершенство человека заключается не в том, что уподобляет его совокупности тварного, а в том, что отличает его от космоса и уподобляет Творцу. Глава VI. ОБРАЗ И ПОДОБИЕ http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm
А найбільше прочуханки недолугим дістається від Златоустого, котрий в коментарі на 1-е Кор. 15:47
Первый человек -- из земли, перстный; второй человек -- Господь с неба.
УПО: Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
KJV: The first man is of the earth, earthy; the second man is the Lord from heaven.
Ясно дає зрозуміти про неприємлимість земного на Небесах: http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_42.htm
мы перстны не потому, что так были сотворены, но потому, что согрешили
2010.03.02 | Георгій
Ви винні в тому, що повторюєтe бeз розуміння, як папуга
2010.03.02 | _P.M._
СЛОВУ не протрібне моє розуміння, я беру Його на Віру
Недолугимх облудників СЛОВО ж вогнем пече.Є тіло звичайне, є й тіло духовне.
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:44-50)
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)
Но в чем же, по церковному учению, состоит человеческое величие. Не в подобии тварному миру, но в том, чтобы быть по образу естества Сотворившего. http://www.vehi.net/nissky/nissky.html (гл.16)
[174]. Совершенство человека заключается не в том, что уподобляет его совокупности тварного, а в том, что отличает его от космоса и уподобляет Творцу. Глава VI. ОБРАЗ И ПОДОБИЕ http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm
А найбільше прочуханки недолугим дістається від Златоустого, котрий в коментарі на 1-е Кор. 15:47
Первый человек -- из земли, перстный; второй человек -- Господь с неба.
УПО: Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
KJV: The first man is of the earth, earthy; the second man is the Lord from heaven.
Ясно дає зрозуміти про неприємлимість земного на Небесах: http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_42.htm
мы перстны не потому, что так были сотворены, но потому, что согрешили
2010.03.02 | Георгій
ВАМ потрібнe розуміння, тому що нeдорeчно тe Cлово цитуєтe
2010.03.02 | _P.M._
й цитування мого нема; Є СЛОВО, від якого "антипкові" й казяться
Заспокоїтись ніяк не можуть.Нехай казяться, коли не бажають прийняти вчення Церкви.
Є тіло звичайне, є й тіло духовне.
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:44-50)
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)
Но в чем же, по церковному учению, состоит человеческое величие. Не в подобии тварному миру, но в том, чтобы быть по образу естества Сотворившего. http://www.vehi.net/nissky/nissky.html (гл.16)
[174]. Совершенство человека заключается не в том, что уподобляет его совокупности тварного, а в том, что отличает его от космоса и уподобляет Творцу. Глава VI. ОБРАЗ И ПОДОБИЕ http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm
А найбільше прочуханки недолугим дістається від Златоустого, котрий в коментарі на 1-е Кор. 15:47
Первый человек -- из земли, перстный; второй человек -- Господь с неба.
УПО: Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
KJV: The first man is of the earth, earthy; the second man is the Lord from heaven.
Ясно дає зрозуміти про неприємлимість земного на Небесах: http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_42.htm
мы перстны не потому, что так были сотворены, но потому, что согрешили
2010.03.02 | Георгій
Є самe цитування, бeз розуміння
2010.03.02 | _P.M._
а є СЛОВО від якого скаженіють "антипкові"
Нехай казяться, коли не бажають прийняти вчення Церкви.Є тіло звичайне, є й тіло духовне.
Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:44-50)
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)
Но в чем же, по церковному учению, состоит человеческое величие. Не в подобии тварному миру, но в том, чтобы быть по образу естества Сотворившего. http://www.vehi.net/nissky/nissky.html (гл.16)
[174]. Совершенство человека заключается не в том, что уподобляет его совокупности тварного, а в том, что отличает его от космоса и уподобляет Творцу. Глава VI. ОБРАЗ И ПОДОБИЕ http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm
А найбільше прочуханки недолугим дістається від Златоустого, котрий в коментарі на 1-е Кор. 15:47
Первый человек -- из земли, перстный; второй человек -- Господь с неба.
УПО: Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
KJV: The first man is of the earth, earthy; the second man is the Lord from heaven.
Ясно дає зрозуміти про неприємлимість земного на Небесах: http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_42.htm
мы перстны не потому, что так были сотворены, но потому, что согрешили
2010.03.02 | Георгій
Ви отой "антипковий" і є - нeнависник, душогуб (1 Ів. 3:15)
2010.03.02 | _P.M._
це тим, що СЛОВО подаю
Є тіло звичайне, є й тіло духовне.Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий.
Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні.
І, як носили ми образ земного, так і образ небесного будемо носити.
І це скажу, браття, що тіло й кров посісти Божого Царства не можуть, ані тління нетління не посяде. (1-е Кор. 15:44-50)
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,
Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі. (Филип'ян 3: 20,21)
Но в чем же, по церковному учению, состоит человеческое величие. Не в подобии тварному миру, но в том, чтобы быть по образу естества Сотворившего. http://www.vehi.net/nissky/nissky.html (гл.16)
[174]. Совершенство человека заключается не в том, что уподобляет его совокупности тварного, а в том, что отличает его от космоса и уподобляет Творцу. Глава VI. ОБРАЗ И ПОДОБИЕ http://www.wco.ru/biblio/books/lossk1/Main.htm
А найбільше прочуханки недолугим дістається від Златоустого, котрий в коментарі на 1-е Кор. 15:47
Первый человек -- из земли, перстный; второй человек -- Господь с неба.
УПО: Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь.
KJV: The first man is of the earth, earthy; the second man is the Lord from heaven.
Ясно дає зрозуміти про неприємлимість земного на Небесах: http://www.ispovednik.ru/zlatoust/Z10_1/Z10_1_42.htm
мы перстны не потому, что так были сотворены, но потому, что согрешили
2010.03.02 | Георгій
Виходжу з цієї гліки - хай за _Р.М._ будe останнє слово
На бeзглузду лайку в мeнe просто часу нeма, та й роз"ярювати щe більшe цю засліплeну дикою нeнавистю нeщасну людину нe хочу.2010.03.02 | _P.M._
Я Альфа й Омега, Перший і Останній, Початок і Кінець (Об. 22:13)