МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Хто винен?

10/14/2010 | Skapirus
Читаємо http://infocorn.org.ua/2010/10/14/chernygovskyyi_man'yak__ubyyica_yly_zhertva -

Цитати: "Саша стал усиленно интересоваться православием, ходил на
службы в Елецкий монастырь, надел на голову повязку --оберег, поливал
голову <<святой>> водой. Не отходил от компьютера, начал увлекаться
религиозной литературой.
[...]
ходил в церковь и пещеры, выстаивал все службы, начал поститься --
<<Хочу себя испытать>>. Уже потом монашки рассказали, что он, когда
чистил подсвечники, несколько раз выходил из церкви, а им объяснил:
<<Во мне две силы, темная из храма выгоняет; я пойду, с ней поговорю -
она меня отпускает>>.
[...]
Уголовное дело возбуждено в связи с тем, что в течение вечера 20
апреля Александр Сергов нанес многочисленные удары лопатой в область
головы трем встретившимся ему людям, в результате чего те скончались
на месте от полученных телесных повреждений в виде отчленения головы и
раздробления костей черепа."

Мене дещо насторожило негативне ставдення автора до бездушних лікарів, які не надали достатньої медичної допомоги лушевнохворому вбивці. Крім того подумав, що варто було б розібратися в ролі "православія" та можливо притягти до відповідальності православного батюшку чи його "помічників", які зазомбували і залякали психічно нестійку людину розповідями про слуг диявола, "темні сили" та рятівну святу воду. Боюся, що вони навіть свідками по справі не пройдуть, хоча після подібної історії мали б понести хоча б моральну відповідальність, якщо не бути одними з обвинувачених.

Відповіді

  • 2010.10.15 | Георгій

    Всі потроху...

  • 2010.10.15 | igorg

    певно так ставити питання не варто, є явища

    цілком природні, стихійні.

    Є різні люди й різні хвороби. Розрізнити соціальну небезпечність можуть тільки справжні професіонали, а зробити прогноз навряд чи й вони зможуть.

    Чи має це якийсь стосунок до релігії й православ'я? Навряд. Це як потяг що проїхавши зрушує лавину. Такі проблеми трапляються в різних конфесіях і не тільки в релігійних громадах. Ось доволі часто в школах у когось із школярів їде дах й він хапається за зброю. Яка вина школи?

    В християнстві, як я це розумію, наріжним каменем є любов до Бога й любов до людей одночасно, разом. Тож у християнській вірі такі речі й агресія не закладено принципово. Проте людське розуміння того переломлюється через освіту, виховання, інстинкти й т.п. Тому деякі общини справляють доволі дивне враження й мають погані наслідки.

    Але тут мова йде про окрему людину. До того ж людина прийшла до церкви вже серйозно хворою. Хто знає як це вплинуло, можливо навпаки затримало біду на певний час, можливо людина шукала так порятунку. Проблема в тім, що ні священник ні община не побачили загострення хвороби, серйозності відхилень у психіці й не звернулися до фахівців. Але це насправді дуже складно, визначити межу й рівень небезпеки. Й не так важливо що там у хворій уяві: чорти, марсіяни чи крокодили.

    У загалу також складається враження, що лікарі як інженери-механіки можуть розібрати, подивитися й поремонтувати. Насправді це зовсім не так. Надто тонка матерія людська свідомість, надто складно це все. Й препарати що застосовуються це не аспірин, їх вплив на свідомість не менш жахливий ніж сама хвороба. Якась мить й людина цілком нормальна. Потім клац і перед вами зовсім інша істота. Ми всі певною мірою ненормальні й визначити коли варто втручатися доволі важко навіть професіоналу.

    Я чув що коли Гітлер знищив в Німеччині душевнохворих то все одно через певний час їх число стало приблизно таким само. Не знаю наскільки це правда. Але це дуже суттєво якщо це так.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".