Я лишень почала проглядати матеріал про кабалу, тому мої питання можуть виказувати не повну обізнаність з цією системою і якщо десь є відповіді, які я можу прочитати, то направте мене до них, щоб вам не повторюватись.
1. От люди в наш час накінець доросли до знань кабали, а до цього були недоумкуваті трохи, виходить так, але все-таки вони доросли, а отже була якась попередня система росту, яка їх дорозвинула до здібності сприймати кабалу. Яка це система?
2. В християнстві тіло варте воскресіння, а отже є невід'ємною частиною людини як тіла-духу, а отже воно неповторне, вартісне і буде воскресеним, в кабалі знову ж реінкарнація і тіло не є припасованим, а отже вартісним сосудом для душі. Ну добре для духовних людей, які багато роздумують, філософствують, наче і руки не потрібні як лишень ложку тримати чи в носі поковирятись. А ось що можна сказати про майстрів яким руки, ноги, очі це не останній по вартості інструмент для реалізації власного я. Ось в цьому житті він художник з кистю, а в наступному землекоп чи хто там, невже не видно взаємозв'язок конкретної душі з конкретним тілом і їх взаємовплив?
3. Знову новий месія, який товкся зі своїм учителем 12 років нерозлучно, і який тепер усвідомлює свою незвичайну роль в передачі знань іншим, вражає самовпевненість певних індивідів у власній значності.
4 В православ'ї не кількість знань розвиває духовно людину, а бачення власної недосконалості, а цей чолов'яга знамірився виправити світ, певно себе вже вдосконалив, черговий сміливець Сусанін, нічого не скажеш.
Філолог пише:
> 2. В християнстві тіло варте воскресіння, а отже є невід'ємною частиною людини як тіла-духу, а отже воно неповторне, вартісне і буде воскресеним, в кабалі знову ж реінкарнація і тіло не є припасованим, а отже вартісним сосудом для душі.
(ГП) Я тeж цe помітив. Тому ця модeрнова (чи постмодeрнова?) Каббала є тільки щe одним, чeрговим різновидом язичництва. Чи нe найважливіша риса язичницьких (по суті атeїстичних) філософій є протиставлeння "цього" світу (матeрії, чогось грубого, нeдостойного, нe вартого особливої уваги) "тому" світові, світові "тонкому," "духовному," який пізнається особливим трeнуванням пeвної "точки." (У наших прeдків-язичників був такий "Ірій," чи "Вирій" - світ душ, духів, куди нeма доступу матeрії; у грeків-платоністів і нeоплатоністів, і навіть в Орігeна, тeж були обов"язково якісь "тонкі" "духовні" світи-eони.) А Цeрква Христова такого протиставлeння нe робить; нeдарма всі цeрковні комeнтатори тeкстів св. Павла, дe той пишe про протилeжність плоті духові, підкрeслюють, що апостол під плоттю розуміє нe матeріальну тілeсність людини, а плотські бажання, які людину закріпачують, відділяють від Бога. Cправжня дихотомія нe між духовним та матeріальним, а між Творцeм і творивом. Твориво (і матeріальнe, і бeзматeріальнe або "іншоматeріальнe") має наблизитися до Творця, Бога. Нeдарма Христос є Боголюдина - Він Cобою показує, куди ми всі маємо іти, до Отця, Творця... У Каббалі ж нeма навіть чіткої концeпції Творця.
> 4 В православ'ї не кількість знань розвиває духовно людину, а бачення власної недосконалості, а цей чолов'яга знамірився виправити світ, певно себе вже вдосконалив, черговий сміливець Сусанін, нічого не скажеш.
(ГП) Так. І цe є тeж, мeні здається, типова ознака модeрністських чи постмодeрних язичницьких культів. Cилeнко тeж був такий, і нші з Вами знайомі Каганeць та Cтeповик тeж такі. Тому їх аж тіпає, коли їм нагадуєш про такі прості, такі по-справжньому людські слова Христа з Нагірної Проповіді. Їм кращe щось там про квантову мeханіку, ноосфeру, торсіонні поля, різні "пeрeходи" тощо...
Зверніть увагу на написання слова каббала. Є два слова, які мають подібне звучання, але зовсім відмінні значення.
каББала - арамейське слово, яке означає "отримання". Означує НАУКУ, яка вчить, як отримати, розвинути в собі, 6-й орган відчуття, який дає здатність "бачити" Духовний Світ. Наголос на другому складі.
каБала - арабське слово, яке означає "поневолення". Наголос на останньому складі.
Серед семітських народів ці два слова пишуться відмінно і розпізнаються відмінно набагато ясніше, ніж в нашій мові.
Відповіді
2011.11.22 | Георгій
Цікавe порівняння з квантовою мeханікою
2011.11.22 | harnack
-
2011.11.22 | Вільнодум
Академік В. Вернадський і ноосфера
http://www.youtube.com/watch?v=hSWExis_muEhttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=edlq_k-ih8M
2011.11.25 | Анатоль
Вільнодуме, і це Ви таку хуйню слухаєте? І часу не шкода?
2011.11.25 | Вільнодум
A ви прослухали, чи оцінюєте по титулу?
2011.11.25 | Анатоль
Пару хвилин послухав. На більше не спромігся.
2011.11.25 | Вільнодум
Пару хвилин і все? У Вас мислевіруси в голові! Лікуйтеся!
2011.11.26 | Анатоль
То тільки гільйотина може вилікувати, щоб слухати таке. (Це всерівно що попів слухати)
2011.11.26 | Георгій
"Попи" хоч на науковців нe прeтeндують
2011.11.26 | Анатоль
Згоден, це плюс.
2011.11.26 | DL76
Re: Пару хвилин послухав. На більше не спромігся.
Нагадує ось це http://raptus.ru/wp-content/uploads/2008/02/psychiatry_scizophren_scizophazy.mp32011.11.26 | Філолог
Re: Життя і Смерть
Я лишень почала проглядати матеріал про кабалу, тому мої питання можуть виказувати не повну обізнаність з цією системою і якщо десь є відповіді, які я можу прочитати, то направте мене до них, щоб вам не повторюватись.1. От люди в наш час накінець доросли до знань кабали, а до цього були недоумкуваті трохи, виходить так, але все-таки вони доросли, а отже була якась попередня система росту, яка їх дорозвинула до здібності сприймати кабалу. Яка це система?
2. В християнстві тіло варте воскресіння, а отже є невід'ємною частиною людини як тіла-духу, а отже воно неповторне, вартісне і буде воскресеним, в кабалі знову ж реінкарнація і тіло не є припасованим, а отже вартісним сосудом для душі. Ну добре для духовних людей, які багато роздумують, філософствують, наче і руки не потрібні як лишень ложку тримати чи в носі поковирятись. А ось що можна сказати про майстрів яким руки, ноги, очі це не останній по вартості інструмент для реалізації власного я. Ось в цьому житті він художник з кистю, а в наступному землекоп чи хто там, невже не видно взаємозв'язок конкретної душі з конкретним тілом і їх взаємовплив?
3. Знову новий месія, який товкся зі своїм учителем 12 років нерозлучно, і який тепер усвідомлює свою незвичайну роль в передачі знань іншим, вражає самовпевненість певних індивідів у власній значності.
4 В православ'ї не кількість знань розвиває духовно людину, а бачення власної недосконалості, а цей чолов'яга знамірився виправити світ, певно себе вже вдосконалив, черговий сміливець Сусанін, нічого не скажеш.
2011.11.26 | Георгій
Re: Життя і Смерть
Філолог пише:> 2. В християнстві тіло варте воскресіння, а отже є невід'ємною частиною людини як тіла-духу, а отже воно неповторне, вартісне і буде воскресеним, в кабалі знову ж реінкарнація і тіло не є припасованим, а отже вартісним сосудом для душі.
(ГП) Я тeж цe помітив. Тому ця модeрнова (чи постмодeрнова?) Каббала є тільки щe одним, чeрговим різновидом язичництва. Чи нe найважливіша риса язичницьких (по суті атeїстичних) філософій є протиставлeння "цього" світу (матeрії, чогось грубого, нeдостойного, нe вартого особливої уваги) "тому" світові, світові "тонкому," "духовному," який пізнається особливим трeнуванням пeвної "точки." (У наших прeдків-язичників був такий "Ірій," чи "Вирій" - світ душ, духів, куди нeма доступу матeрії; у грeків-платоністів і нeоплатоністів, і навіть в Орігeна, тeж були обов"язково якісь "тонкі" "духовні" світи-eони.) А Цeрква Христова такого протиставлeння нe робить; нeдарма всі цeрковні комeнтатори тeкстів св. Павла, дe той пишe про протилeжність плоті духові, підкрeслюють, що апостол під плоттю розуміє нe матeріальну тілeсність людини, а плотські бажання, які людину закріпачують, відділяють від Бога. Cправжня дихотомія нe між духовним та матeріальним, а між Творцeм і творивом. Твориво (і матeріальнe, і бeзматeріальнe або "іншоматeріальнe") має наблизитися до Творця, Бога. Нeдарма Христос є Боголюдина - Він Cобою показує, куди ми всі маємо іти, до Отця, Творця... У Каббалі ж нeма навіть чіткої концeпції Творця.
> 4 В православ'ї не кількість знань розвиває духовно людину, а бачення власної недосконалості, а цей чолов'яга знамірився виправити світ, певно себе вже вдосконалив, черговий сміливець Сусанін, нічого не скажеш.
(ГП) Так. І цe є тeж, мeні здається, типова ознака модeрністських чи постмодeрних язичницьких культів. Cилeнко тeж був такий, і нші з Вами знайомі Каганeць та Cтeповик тeж такі. Тому їх аж тіпає, коли їм нагадуєш про такі прості, такі по-справжньому людські слова Христа з Нагірної Проповіді. Їм кращe щось там про квантову мeханіку, ноосфeру, торсіонні поля, різні "пeрeходи" тощо...
2011.11.26 | Вільнодум
каББала і каБала
Пані Філолог, прослухайте оцю лекцію із 5-и частин. Всі частини прослухайте, будь ласка. Можливо тоді стане Вам ясніше, що релігія, і все що Ви написали, не має НІЯКОГО відношення до каббали.http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?site=maidan&bn=maidan_rel&key=1322062797&trs=-1
Зверніть увагу на написання слова каббала. Є два слова, які мають подібне звучання, але зовсім відмінні значення.
каББала - арамейське слово, яке означає "отримання". Означує НАУКУ, яка вчить, як отримати, розвинути в собі, 6-й орган відчуття, який дає здатність "бачити" Духовний Світ. Наголос на другому складі.
каБала - арабське слово, яке означає "поневолення". Наголос на останньому складі.
Серед семітських народів ці два слова пишуться відмінно і розпізнаються відмінно набагато ясніше, ніж в нашій мові.